2010-02-12, 19:51
Medlem
cochabambas avatar
Får ni samma känsla ibland? man känner sig jättesugen på något, men man kommer inte riktigt underfund med vad man är sugen på? haha skriver detta då jag har denna känslan just nu, kan iförsig bero på att jag slutat röka men detta är ändå 6 månader sedan, och känslan fortsätter. Vad äter ni isåfall när det händer er?
Citera
2010-02-12, 19:58
Medlem
Nicklas.Ws avatar
Vet precis vilken känsla du menar, sitter å gnider på samma sak just nu.
Funderar på att göra lite toast eller liknande för det var längesedan.

Dock så brukar jag vispa ihop någon sallad eller någonting annat lätt då jag iaf inte är hungrig utan mer sugen på något.
Citera
2010-02-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cochabamba
Får ni samma känsla ibland? man känner sig jättesugen på något, men man kommer inte riktigt underfund med vad man är sugen på? haha skriver detta då jag har denna känslan just nu, kan iförsig bero på att jag slutat röka men detta är ändå 6 månader sedan, och känslan fortsätter. Vad äter ni isåfall när det händer er?

Knäckebröd med kaviar och ost. Plus en kopp te med honung och mjölk. Det är i själva verket just det du är sugen på när du får den känslan.
Citera
2010-02-12, 20:12
Medlem
cochabambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitamin-E
Knäckebröd med kaviar och ost. Plus en kopp te med honung och mjölk. Det är i själva verket just det du är sugen på när du får den känslan.
hahah det är så störigt eftersom affärerna stänger snart i det landet jag befinner mig, och jag vill komma på något att sticka och handla som kommer ta bort denna jä-vl-a känslan
Citera
2010-02-12, 21:24
Medlem
troengs avatar
Det är nog bara blodsockernivån som spelar dig ett spratt!
Citera
2010-02-12, 21:37
Medlem
Aakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cochabamba

Ölkorv, stark.
Citera
2010-02-12, 21:53
Medlem
Lyxkommunistens avatar
När detta inträffar så äter man lite av varje tills man kommer fram till vad man är sugen på.
Its as simple as that!
Citera
2010-02-12, 23:12
Medlem
En ostmacka brukar det nog bli. Eller bara vatten.
Citera
2010-02-13, 13:39
Medlem
1588s avatar
Knäckebröd gör underverk. Nyttigt, och man känner att man äter nåt, utan att man blir fet i längden av småätande, om man håller sig till knäckebröd (antar jag, prove me wrong om ni vill).
Citera
2010-02-13, 15:19
Medlem
T.B.s avatar
Citat:

Varma mackor funkar alltid för mig när man är lite småsugen.

några formbröd
lite smör/margarin i botten, man kan även bre undersidan av brödet
krossade tomater
salt, peppar, oregano
skinka
ost på toppen

In i ugnen tills osten smält.

Enkelt, gott och snabbt. Pålägget kan varieras efter behag men osten måste finnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in