Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-12, 10:05
Medlem
SphinxXs avatar
Har ett enormt jävla problem nu! Min mapp med alla skolarbeten är fanimig borta! Kan inte hitta skiten på datorn och har ingen jävla aning om vad som har hänt! Har minst 2-3 stora arbeten där som jag inte hunnit lämna in och jag MÅSTE ha dem. VI snackar 50-60 timmar arbetstid borta!
Hur fan ska jag kunna få tillbaks den? Använde den senast förra helgen och nu kan jag inte hitta skiten, vet inte vad jag ska ta mig till, någon som har några som helst förslag?
Citera
2010-02-12, 10:07
Medlem
PimpsDelites avatar
Kör en systemåterställning. Har funkat för mig.
Citera
2010-02-12, 10:08
Medlem
SphinxXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PimpsDelite
Kör en systemåterställning. Har funkat för mig.
Ska försöka när jag kommer hem från plugget idag. Fattar inte ens hur det kan ha hänt! Den ligger djupt o jag brukar inte rota där om inte jag ska ha just den! helt sjukt!
Citera
2010-02-12, 10:09
Medlem
Justlinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphinxX
Har ett enormt jävla problem nu! Min mapp med alla skolarbeten är fanimig borta! Kan inte hitta skiten på datorn och har ingen jävla aning om vad som har hänt! Har minst 2-3 stora arbeten där som jag inte hunnit lämna in och jag MÅSTE ha dem. VI snackar 50-60 timmar arbetstid borta!
Hur fan ska jag kunna få tillbaks den? Använde den senast förra helgen och nu kan jag inte hitta skiten, vet inte vad jag ska ta mig till, någon som har några som helst förslag?
Kanske en dum fråga men har du testat söka efter dem?
Citera
2010-02-12, 10:14
Medlem
Brasks avatar
Inte säker på att en system återställning kommer fixa tillbaka mappen, men testa är ju inte fel. tyvärr lär sig väl de flesta den hårda vägen att ha backup på viktiga saker =(
Citera
2010-02-12, 10:24
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphinxX

Kolla i papperskorgen!
Citera
2010-02-12, 12:16
Medlem
Andreasvbs avatar
Systemåterställning återskapar bara program- och systemfiler.

Om de inte ligger i papperskorgen kan du testa t.ex. Recuva för att hitta borttagna filer.

Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in