Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-02-29, 23:30
Medlem
De Larges avatar
Jag tycker tråden ska låsas, dom snackar ju bara en massa offtopic där, flytta den till off topic iaf.
Citera
2004-02-29, 23:52
Medlem
Sun Rulers avatar
Det är något mystiskt med tråden "Vem är den 26-åriga barnflickan". Den tråden är vansinnigt lång och nu börjar tråden om den tråden växa hejvilt!
Citera
2004-03-01, 00:40
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Det är något mystiskt med tråden "Vem är den 26-åriga barnflickan". Den tråden är vansinnigt lång och nu börjar tråden om den tråden växa hejvilt!

Jag funderar på att starta en tråd som handlar om den här tråden som handlar om en annan tråd....
Citera
2004-03-01, 00:41
Moderator
Ruskigbusss avatar
Jag har tänkt tanken att börja gräva i "Vem är Pastor Sula", men inser att det skulle nog bryta mot reglerna ....
Citera
2004-03-01, 00:56
Medlem
Boogaloos avatar
För egen del förstår jag inte varför folk bryr sig om en tråd de inte följer.
Citera
2004-03-01, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ~Milla~
Varför är det så himla "kul" att klaga på trådar?

Själv har jag postat en del i den tråden, men även på andra ställen här.

Bara för att du inte känner igen nån avatar där, så är den ok och klanka på?

Du har inte varit medlem så länge du heller, så jag känner inte igen dig heller Det finns ju otroligt många medlemmar här, 66-tusen nåt, så det är ju kanske inte så konstigt...

Sen det där med post-jägare har jag aldrig fattat...? Spelar det nån roll ifall man har många posts???

Nä, ta de lungt, och läs igenom tråden när du inte har nåt och göra på några dagar, så ska du se att du får lite roligt

Här måste det väl finnas plats för alla? Eller vad tycker du?`

/ Kram

Sluta. Jag klankar inte ner. Var får du det ifrån? Du läser in en massa negativt som inte finns.

Jag var bara "undrande", precis som jag skrev.

Alla får finnas i min värld! Alla utom dom elaka.
Citera
2004-03-01, 22:09
Medlem
L_BRUCEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Gjorde det redan den 21:a februari.
Rubberman meddelade att det tydligen var på G, men att de var tvungna att invänta Admins åsikt eller nåt sånt, minns inte - och orkar inte rota bland mina PM nu.
Inte för att det tydligen har varit något problem förut med att flytta trådar.

Något som även jag gjorde, fast den 16:e februari.

Edit: Kan inte någon moderator klistra trådjäveln, så slipper den bumpas till översta plats jämt.
Citera
2004-03-01, 23:15
Medlem
chicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Jag har tänkt tanken att börja gräva i "Vem är Pastor Sula", men inser att det skulle nog bryta mot reglerna ....

Dagens bästa....ha..ha..

Nu har Pastor Sula fått bindel för ögonen också

Chico
Citera
2004-03-01, 23:21
Medlem
snow_mans avatar
Det verkar som Pastro Sula håller på att radera alla sina gamla inlägg i tråden...
Flyr han uppmärksamheten som en 2000-talets Garbo?
Citera
2004-03-01, 23:38
Medlem
chicos avatar
NU BLOMMAR LÖKEN..

Pastor Sula rikskändis

"Gästboken har till och med sina egna idoler. En av dem är "Pastor Sula". Under de få timmar han är frånvarande skrivs inlägg som: "Pastor Sula, varför har du övergivit oss?" Men Sula är strax tillbaka med sin kittlande mix av teologi och privatsnokande"

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=239226&previousRenderType=6

Chico
Citera
2004-03-03, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chico
NU BLOMMAR LÖKEN..

Pastor Sula rikskändis

"Gästboken har till och med sina egna idoler. En av dem är "Pastor Sula". Under de få timmar han är frånvarande skrivs inlägg som: "Pastor Sula, varför har du övergivit oss?" Men Sula är strax tillbaka med sin kittlande mix av teologi och privatsnokande"

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=239226&previousRenderType=6

Chico

*LOL*

"Många skulle aldrig drömma om att ge sig in på andra mer vildvuxna nätforum där Knutby diskuteras. Pastor Sula har inga sådana betänkligheter. I ett forum har han knackat ned 981 av 6.749 inlägg.
"
Flashback`?
Citera
2004-03-03, 14:23
Medlem
chicos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trala-la
*LOL*

"Många skulle aldrig drömma om att ge sig in på andra mer vildvuxna nätforum där Knutby diskuteras. Pastor Sula har inga sådana betänkligheter. I ett forum har han knackat ned 981 av 6.749 inlägg.
"
Flashback`?

Jag vet och det på 14 dagar, en aktiv man m.a.o

Chico
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här