Väldigt intressant och gammal tråd som jag gled in på. Har inte sett någon som besvarat tråd skaparens alla frågor så jag skriver min historia så ni får en titt bakom "kulisserna" så att säga. Svårt att förklara allt utförligt men jag kan i alla fall försöka.
Jag är en helt vanlig kille som har haft ett få antal riktiga förhållanden och mitt längsta har varit på 1 år fast jag har haft många dejter och dejtat en hel del tjejer i min dar. Har alltid haft svårt att få en flickvän och då menar jag svårt. När jag har försökt att skaffa en flickvän har de alltid varit så här för mig. Vi har kontakt med varandra jag och tjejen jag vill få ihop de med, pratar på tele, börjar umgås och kommer nära varandra med kyssar och så hamnar vi i säng efter bara någon dag. Vi fortsätter prata med varandra och öppnar oss och alltid är de samma sak, hon jag vill få ihop de med vill bara vara vänn och jag vill vara mer än vän. Precis alla säger samma sak, jag måste vara en typisk kille som bara blir "vän" men tjejer och inte mer.. jag har jätte lätt för tjejer väldigt extremt, inga problem alls att fånga en tjejs intresse men dom tröttnar. Just de att dom tröttnar kanske är de som gjort mig till en player , de är en stor förklaring till varför jag har varit med väldigt många tjejer och ständigt träffar nya hela tiden. Är en riktig tjej tjusare och festar väldigt mycket, varje helg i princip för att jag tycker de är kul. Mitt självförtroende är väldigt bra och jag har en stark självkänsla. Jag sårar aldrig tjejer eftersom dom inte brukar få känslor för mig så jag kan inte se de som dåligt för mig att vara player. Förut trivdes jag inte med de alls, var bara bara jobbigt att aldrig få en flickvän som jag ville ha, som jag var ute efter. var jobbigt att träffa nya hela tiden och börja om att ragga från nytt och söka vidare efter en partner. Jag var väldigt känslosam och de är jag fortfarande men inte på samma sätt. Nu gillar jag min livs stil och jag tycker bara de är roligt att träffa nya tjejer hela tiden, tycker de är väldigt kul. Jag är oerhört sex intresserad och gillar de så jag stälde mig frågan, Varför inte ragga och ha mycket sex med många snygga tjejer när jag ändå kan de. När jag hittar en partner jag gillar som jag trivs med och som trivs med mig, ja då skulle jag vara mer lycklig än vad jag är nu. När den dagen kommer så kommer den, de är ett fårhållande och en bra flickvän jag egentligen vill ha
Här kanske ni fick en inblick hur de är att bli en player och varför man kanske blir de.
Så här var de för mig i alla fall !