Citat:

Ursprungligen postat av Denmark

Idiotiskt att snacka om Kava på Flashback. Håll det för dig själv om du vill att det ska vara lagligt.

Har du skickat det här till alla andra i tråden? eller blev förargad för mitt skämt om Danmark?
haha, du e rolig du

Kava säljs ibland på hälsokosten och det finns en dåligt extrakt hos edit, och gjort så i flera år så... hade kava varit i riskzonen för att bli ett missbruks problem så hade det nog redan varit klassat. Och om du nu har testat kava vilket du? Enligt tråden inte, så ljuger du... men du måste väll hålla med om att kava inte är så jävla eftertraktat och dessutom inte är en sådan stimulant som kan räknas in i droggrupper liknade varken cannabis, kratom, rökmixar eller rc´s.
Jag ser det som svagt stämningshöjande, relaxerande och (i högre dos) ger sömngivande verkan.
Drogen är inte hallucinationsframkallande eller bedövande, och den ger varken tillvänjning eller beroende.

Så vad pratar du om egentligen?
Och varför ödslar jag tid på att få fram slutsatsen av ett resonemang från någon som inte bygger sitt resonemang på fakta och som troligen inte bryr sig om jag säger bu eller bä?
Aloha på dig