2010-02-10, 19:49
Medlem
Zomrazils avatar
Tja, hittade ingen tråd om biverkningar av den "nya generationens" rökmixar, bara en från spice-tiden.

Är det någon som upplevt några biverkningar av de nya rökmixarna? Jag har själv känt att vissa gånger under och efter ruset så känns vissa kroppsdelar helt fucked, det känns till exempel som om mitt vänstra öga bara "hänger", typ som om ögonmusklerna blir förlamade. Sen har jag på senaste fått knepiga ryckningar under vänsterögat. Det har även kluckat lite knepigt från bröstet. Det känns som om jag ser jävligt mycket sämre på vänsterögat också

Det är alltså inte de vanliga känslorna man kan ha när man är bäng att saker i ansiktet kan kännas konstiga och sånt, utan detta hänger med ett bra tag efter att jag blivit klar i huvudet.

Annars har jag inte märkt av så mkt biverkningar, för utom de gamla vanliga, som att man blir bäng exempelvis
Citera
2010-02-10, 20:42
Medlem
Owers avatar
Offtopic, dom nya mixarna har vell inte kommit än?
Citera
2010-02-10, 20:46
Medlem
TheOmnipotents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower

Vilka? De bästa rökmixarna som är lagliga för tillfället är väl Pulse Ultra och Jah Rush. Inte testat någon av dem dock så jag kan inte uttala mig HUR bra de är.
Citera
2010-02-10, 21:24
Medlem
Zomrazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ower
Jag menar mixarna som kom efter klassningen, de som säljs nu med andra ord.
Citera
2010-02-11, 00:35
Medlem
Benz0s avatar
Jag har testat Eclipse och Ex-ses Platinum.
Kan inte direkt säga att jag fått några särskilda biverkningar av det. Man blir lite seg i skallen dagen efter och man känner sig en aning uttorkad. De gamla rökmixarna blev man mer efter-rökt på tycker jag.
Citera
2010-02-11, 13:52
Medlem
stabizens avatar
Har inte märkt nåt negativt, men tycker det är nåt positivt ändå det minskar min depression efter jag la av med cb av annat skäl vet inte om jag fick depressionen av orsaken. Tycker biverkningarna är samma som cb lite seg dagen efter, tror inte det förekommer några allvarliga biverkningar.
Citera
2010-02-15, 03:26
Medlem
Lika farligt som apelsiner tror jag bestämt, jo säkert!
Till och med nyttigare faktiskt

hört att man kan överdosera c-vitamin. -näää jag fortsätter nog med
atomic blast
Citera
2010-02-15, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8STOCON8
Lika farligt som apelsiner tror jag bestämt, jo säkert!
Till och med nyttigare faktiskt

hört att man kan överdosera c-vitamin. -näää jag fortsätter nog med
atomic blast
Är du på riktigt?
Citera
2010-02-15, 18:40
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Är du på riktigt?

Antagligen är han det tyvärr
Citera
2010-02-16, 02:25
Medlem
Psykotons avatar
Tror att den riktiga varan är mindre farlig. Den är ju beprövad så att säga.. Men förstår att folk som behöver lämna urinprov (vilket storebror-ser-dig samhälle vi lever i...) vill ha något att flumma på som inte syns.
Citera
2010-02-16, 07:29
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Tror att den riktiga varan är mindre farlig. Den är ju beprövad så att säga.. Men förstår att folk som behöver lämna urinprov (vilket storebror-ser-dig samhälle vi lever i...) vill ha något att flumma på som inte syns.

+1

Personligen tycker jag iallafall de inte är särskilt lika cannabis, Black Widow blir man ju exempelvis helt blåst i huvudet och hallisar om du röker en gås för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in