Nej, jag har kört med propyless ibland men jag blir röd av det. Har svårt att hitta något bra för torr och känslig hy. Vad för typ av spray är det? Kaffe dricker jag inte alls.
Ok, nej laktosintolerant är jag ej och järntillskott tar jag ej heller.
Det är en fuktspray. Ganska skön att andvända under dagen. Dermalogica har ganska bra produkter. Testa dom. Gå till Åhlens eller NK och be om prover på deras grejer. Annars kan jag rekommendera Bioline, bara naturliga grejer i den. Deras blåbärskräm är väldigt bra. Likaså deras rengöringsmjölk. Dryg är den också! Gå dit och hör med dom.
Jag har en hudläkaremottagning väldigt nära där jag bor, norr om stockholm. Det borde väl inte spela någon roll om jag går dit? Om det nu är långa väntetider dit du föreslog.