• 1
  • 2
2010-02-10, 19:58
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Våra vänsterorienterade medier tycker förmodligen att den här frågan fått för lite uppmärksamhet genom åren och eftersom en utredning av lagen ska presenteras nu i vår beslutar de sig för att basunera ut sådana här icke-nyheter i förhoppningen att folk ska bry sig mer om frågan.
Givetvis, dessutom kan den här nyheten användas för att baktala vårt försvar och då är det ännu bättre. Det är så inihelvete löjligt.
2010-02-10, 20:04
Medlem
Bullens avatar
Vad är det för jävla veklingar som försvarar sexköp?
Klarar man inte av det utan betala så får man fanimig nöja sig med en handtralla.
2010-02-10, 20:08
Medlem
alcatrazs avatar
Pinsamt av de svenska soldaterna skämmer ut sig själva och landet. De framstår som ett gäng fjortisar som inte får till det, utan får sitta med sin slitz premunation på pojkrummet och drömma sig bort tills de får komma till Tyskland och lägga pengarna på bordet, höhö
2010-02-10, 20:19
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Vad är det för jävla veklingar som försvarar sexköp?
Klarar man inte av det utan betala så får man fanimig nöja sig med en handtralla.
Du tycker alltså att staten har rätt att bestämma vad soldaterna gör på sin fritid? Vad är det för jävla veklingar som inte försvarar personlig frihet?

Svar: kommunister
2010-02-10, 20:59
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag kanske har missat något men vad gör den här tråden i Medier och Journalistik? Jag förstår inte mycket av trådstarten och inläggen som följer diskuterar knappast M&J. Om du/ni tycket att jag har tagit fel beslut så kontakta mig via PM.

Tråd låst.

//mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in