Jag har varit tillsammans med flickvännen i snart två år (gött som fan!). Hur som helst så har jag fått höra att hon har hållit på med lite okult under sina yngre dagar och att hon faktiskt har stött på ett väsen lite då och då, dock ett snällt väsen som inte har gjort något speciellt. jag är alltid lika rädd över att vara själv i hennes rum då hon ibland lämnar rummet för diverse saker (ni förstår vad jag menar). hennes rum ligger till nere i källaren, gammalt om-renoverat hus.
trångt som fan är det, mörkt på nätterna intill pannrummet. Jag inbillar mig alltid att där står någon och tittar på mig när jag ska gå på dass, rummet intill hennes (om man skymtar blicken åt vänster så ser min in till pannrummet som är nyrenoverat, mörkt som fan är det). jag brukar alltid tända upp i alla rummen för jag tror tyvärr på spöken och andar, det har intresserat mig länge.
Hur som helst så har jag upplevt lite ruggiga saker ibland, trappan upp ifrån källaren till köket gillar jag inte, den är brant och jag får för mig att det är något som tittar på mig, påväg upp varje gång jag ska upp till köket. jag har även sett "orber" fara förbi mitt ansikte när jag suttit själv, jag har sett en plansch rivas ner framför ögat på mig en gång. då sprang jag ut ur rummet illa kvickt
Någon annan som stött på något liknande med orber och konstiga ljud ? (misstänker att det finns trådar som dessa redan, men jag kände mig tvungen att dela med mig av vad jag upplevt hitills).