Beställ på nätet! Gå ihop ett par polare, beställ några stockar och dela på frakten.
Jag och två till beställde varsin stock och sparade nog en hundring var på affären.
I alla fall så hittade vi en sida först, med SJUKT bra priser. Så vi la massa snus i varukorgen, sen när vi skulle checka ut la de på tobaksskatten och det var långt ifrån lika billigt. Men sedan hittade vi en annan sida där tobaksskatten var medräknad från början så man slapp bli lurad!
Ska kolla om jag kan hitta vilken sida det var från senare, när jag har ork. :P
Att du inte tycker att lös smakar mycket beror på att du bakar fel. Om du nu bakar.
Lös smakar mer och längre.
Portion som smakar mycket och länge? Ungefär som att hitta en klubba med samma egenskapat.
Att du inte tycker att lös smakar mycket beror på att du bakar fel. Om du nu bakar.
Lös smakar mer och längre.
Portion som smakar mycket och länge? Ungefär som att hitta en klubba med samma egenskapat.
bakar oftast inte, men har såklart testat o göra det med.
Jag tycker att Montecristo portionssnus smakar längre, rinner mindre och är behagligare för tandköttet än "vanliga" portionssnus från tex Swedish Match. Har blivit lite billigare på sistone också. (Tror att tobaken är lite mer grovskuren, men det är bara en teori.)
Jag tycker att Montecristo portionssnus smakar längre, rinner mindre och är behagligare för tandköttet än "vanliga" portionssnus från tex Swedish Match. Har blivit lite billigare på sistone också. (Tror att tobaken är lite mer grovskuren, men det är bara en teori.)
Montechristo lös smakar också mycket bra, och smaken håller länge (Y)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!