2010-02-09, 23:10
Medlem
Beställ på nätet! Gå ihop ett par polare, beställ några stockar och dela på frakten.

Jag och två till beställde varsin stock och sparade nog en hundring var på affären.

I alla fall så hittade vi en sida först, med SJUKT bra priser. Så vi la massa snus i varukorgen, sen när vi skulle checka ut la de på tobaksskatten och det var långt ifrån lika billigt. Men sedan hittade vi en annan sida där tobaksskatten var medräknad från början så man slapp bli lurad!

Ska kolla om jag kan hitta vilken sida det var från senare, när jag har ork. :P
Citera
2010-02-09, 23:14
Medlem
General Extra Sterk. Testat den? Vet inte om den räcker mycket längre än de andra men stark är den iallafall!
Citera
2010-02-09, 23:14
Medlem
Skrups avatar
Att du inte tycker att lös smakar mycket beror på att du bakar fel. Om du nu bakar.
Lös smakar mer och längre.
Portion som smakar mycket och länge? Ungefär som att hitta en klubba med samma egenskapat.
Citera
2010-02-09, 23:41
Medlem
Skruf stark white! eller utan white om man gillar det, personligen kör jag bara vita!
för övrigt är dosan jäkligt snygg och skön
Citera
2010-02-10, 00:38
Medlem
Robin000s avatar
Thunder frosted smakar jävligt länge. Men inte alla som gillar snus med smak av spearmint.
Citera
2010-02-10, 06:02
Medlem
basseakers avatar
Grov Svart är helt klart en smak för sig sjävl
Citera
2010-02-10, 14:24
Medlem
marrwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrup
Att du inte tycker att lös smakar mycket beror på att du bakar fel. Om du nu bakar.
Lös smakar mer och längre.
Portion som smakar mycket och länge? Ungefär som att hitta en klubba med samma egenskapat.

bakar oftast inte, men har såklart testat o göra det med.
Citera
2010-02-11, 04:46
Bannlyst
Försöker hålla mig till portion snus mindre salt i skiten, känns som att det inte nöter lika mkt. Men måste alltid köpa lös lite då och då.
Citera
2010-02-11, 22:51
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basseaker
Grov Svart är helt klart en smak för sig sjävl

Ja... den smakar länge och mycket, men nog fan är det inte gött!

rävgift med touch av vanilj, fy...
Citera
2010-02-13, 20:58
Medlem
Psykotons avatar
Jag tycker att Montecristo portionssnus smakar längre, rinner mindre och är behagligare för tandköttet än "vanliga" portionssnus från tex Swedish Match. Har blivit lite billigare på sistone också. (Tror att tobaken är lite mer grovskuren, men det är bara en teori.)
Citera
2010-02-13, 21:18
Medlem
Blastins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Jag tycker att Montecristo portionssnus smakar längre, rinner mindre och är behagligare för tandköttet än "vanliga" portionssnus från tex Swedish Match. Har blivit lite billigare på sistone också. (Tror att tobaken är lite mer grovskuren, men det är bara en teori.)

Montechristo lös smakar också mycket bra, och smaken håller länge (Y)
Citera
2010-02-13, 22:50
Medlem
Rakiis avatar
Min röst faller på Grovsnus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in