2010-02-12, 17:27
Medlem
Fangfaces avatar
Sätt fast dem med häftmassa på ramarna. Åker de fortfarande på sniskan efter det så börjar vi snacka.
Citera
2010-02-12, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Dom senaste dagarna har det fortsatt som vanligt. Att det ska vara dörren som får dom snea då den slår igen är uteslutet.

Meditationen försökte jag mej på inatt. Jag somnade, sov väldigt gott faktiskt!

Gick och kollade i skrivande stund och ja, dom hängde snett igen. Jag som fixade dem för ca en timme sedan.

Även kollat och tavelkrokarna är korrekt uppsatta! Hittar verkligen ingen naturlig förklaring! Inte hittills iallafall.
Vad är det för bilder på tavlorna?
Citera
2010-02-12, 18:09
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fangface
Sätt fast dem med häftmassa på ramarna. Åker de fortfarande på sniskan efter det så börjar vi snacka.

Kommer beprövas!

Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Vad är det för bilder på tavlorna?

En av bilderna föreställer en flygande nalle och den andre ett barn.
Citera
2010-02-13, 18:03
Medlem
Von.Larssons avatar
Ursprungligen postat av !cencur!
Hej

Har försökt kolla på tavlorna, gissar det är Lasse Åberg. Ser en kvinna runt dem med breda höfter och även en gladlynt man tunnhårig, båda äldre. Kvinnan har långbyxor och en tunika utan ärm. Hon hade ont i ena tummen. Håll koll på en matta också, karlen är där och bökar. De verkar så snälla och kärlekfulla båda två, ingen anledning att vara orolig. Kan tänka mig att de skojade mycket när de var yngre. Mannen visar mig på en leksakskrokodil också. Jag PM-ar i stället för på din tråd.

Kram
!cencur!

Hej
Om du berättar detta för frun kanske hon känner igen de personer jag beskriver, Mannen verkar ha gett den här krokodilen till någon i familjen. Jag tolkar det som en krokodil för den har en bred och lång käft. Ser också gamla leksaker som en gammal Kalle Anka figur. Tror mannen dött i hjärtattack, han hadeont i hjärtat och ut i vänster arm. Han har en bred, glad mun. Tror de vill bara visa att de finns med er i alla fall. Ställer du ner tavlorna på golvet för att skoja blir kvinnan orolig. Hon tycker om båda tavlorna. Men mest bilden av barnet. Du kunde prova fota mot tavlorna när de åkt på sniskan och kolla om de vill visa sig, inte helt omöjligt.
Min man dog för rätt så många år sedan, jag kände närvaro men var osäker på att det var han, (har pappan till förra ägaren här också) så jag frågade vem det var. På morgonen låg en väggklocka långt ut på golvet helt oskadd. Den klockan hade jag fått av min man.
Både min dotter och jag ser skuggor som går genom hallen ibland. En natt blev jag väckt och fick känslan att jag skulle gå till vardagsrummet, då hade jag glömt släcka en tjock ljus som böjt sig neråt mot bordsskivan. Bordskivan var jättevarm, den är av naturträ. Så jag bryr mig inte om att de är här fast en av dem blir arg om jag inte diskar bort på kvällen. Det hade de andra ägarna också problem med. Då bökar han på ordentligt och har jag förkläde på när jag diskar drar han mig hårt bakåt, händer alltid. (Får se vad han säger när vi nu ska istallera en diskmaskin) Ja hur du ska retas med dina klurar du bäst ut när du vet vilka de är.
Kram
!cencur!

Fick de i pm av ett medium och det ger många svar. Nu ska jag testa att fota snarast möjligt!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in