2010-02-08, 19:49
Medlem
Sånt kan bero på naturliga saker också som t ex smällande dörrar.. Du kan också prova att hänga dem på en annan vägg med en annan krok för att se vad som händer...

Sen tror jag att det isf är en andlig släkting till dig som vill tala om att de är där. Spöken brukar inte "lämna meddelanden" så utan isf riva ner hela tavlan för att de inte gillar att den hänger på "deras" vägg.
Men det är alltså bara gissningar.

Har du mått bra sista tiden lr är det något du mår dåligt lr är orolig över, kan någon andlig släkting försöka att ge dig extra stöd just nu????
Bara tankar och logik alltså..
Citera
2010-02-08, 20:30
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Ok, annars brukar fenomenet vara knutet till dem, men verkar hon växt ifrån den åldern så är det nog lungt.

Säg åt den på skarpen att låta bli dina tavlor, eller så får du som sagt försöka ta vad det nu är som flyttar på dem på bar gärning.

Häng dom helkonstigt nångång och se om de ändrar läge till lite snett så där igen.
Hoppas dom slutar nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Sånt kan bero på naturliga saker också som t ex smällande dörrar.. Du kan också prova att hänga dem på en annan vägg med en annan krok för att se vad som händer...

Sen tror jag att det isf är en andlig släkting till dig som vill tala om att de är där. Spöken brukar inte "lämna meddelanden" så utan isf riva ner hela tavlan för att de inte gillar att den hänger på "deras" vägg.
Men det är alltså bara gissningar.

Har du mått bra sista tiden lr är det något du mår dåligt lr är orolig över, kan någon andlig släkting försöka att ge dig extra stöd just nu????
Bara tankar och logik alltså..

Ska kolla det med dörren somsagt!

Jo ja mår bra, lite dryg bara. tack!
Tror inte de skulle va en släkting, vad fan skulle dom vilja? Eller det kanske kan bli inntresant. Kan man komunicera på nåt vis? Typ "se dom"?

Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Huru hänger tavlorna i bostaden med tanke på översikt från ditt håll? Är det möjligt för dig att under dygnets 24 timmar hålla någorlunda koll på vad som händer?

Hänger lite dumt, men kna se dom stor del av tiden.
Citera
2010-02-08, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.Larsson
Hoppas dom slutar nu.

Tror inte de skulle va en släkting, vad fan skulle dom vilja? Eller det kanske kan bli inntresant. Kan man komunicera på nåt vis? Typ "se dom"?

Hänger lite dumt, men kna se dom stor del av tiden.
Du får hålla oss uppdaterade. OM det skulle vara en släkting så kan de ha svårt att få kontakt med dig, då gör de sådana saker.
Citera
2010-02-08, 20:45
Medlem
Så inget mer runkande (om du är kille dvs) hemma när släktingarna tittar på!
Citera
2010-02-08, 20:45
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Du får hålla oss uppdaterade. OM det skulle vara en släkting så kan de ha svårt att få kontakt med dig, då gör de sådana saker.

Okej, får hålla öronen öppna om dom "viskar saker"..

Citat:
Ursprungligen postat av GJJ

Citera
2010-02-08, 22:41
Medlem
Jovisst att han ska glo i 24 timmar på sina tavlor.

Tänk nu på at förmodligen dina förfäder ser dig på badrumet osv, vad ska de tänka så som du beter dig?
Citera
2010-02-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ

Citera
2010-02-08, 22:50
Medlem
Citat:

Det är jättesvårt att "se". Man kan se i vitögat men det är mer av tillfällighet. Det är lättare att känna, lukta och höra. De flesta måste träna länge för att "se" och många kan det aldrig, tror jag.

Bästa sättet är att meditera, det går inte att bara lättvindigt "koppla upp sig". Meditera att du öppnar dig som en blomma och skakar av dig skalet, typ. Du kan tänka på att du flyger lr är fri på något annat sätt. Lära dig att koncentrera dig. Du kan göra klart för dig själv och säga högt att du vill veta.
"Hitta på något annat än att pilla på mina tavlor", t ex..

Jag skapade ett meditationsrum som jag hängde en stor hängmatta i.. Där det var vitt ljus och viktlöst.. Fritt och ljust.. Mkt trevlig avkoppling från vårt mörka land..
Citera
2010-02-08, 23:07
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Jovisst att han ska glo i 24 timmar på sina tavlor.

Tänk nu på at förmodligen dina förfäder ser dig på badrumet osv, vad ska de tänka så som du beter dig?

Gär inget konstigt där!
Citera
2010-02-08, 23:08
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tina...
Det är jättesvårt att "se". Man kan se i vitögat men det är mer av tillfällighet. Det är lättare att känna, lukta och höra. De flesta måste träna länge för att "se" och många kan det aldrig, tror jag.

Bästa sättet är att meditera, det går inte att bara lättvindigt "koppla upp sig". Meditera att du öppnar dig som en blomma och skakar av dig skalet, typ. Du kan tänka på att du flyger lr är fri på något annat sätt. Lära dig att koncentrera dig. Du kan göra klart för dig själv och säga högt att du vill veta.
"Hitta på något annat än att pilla på mina tavlor", t ex..

Jag skapade ett meditationsrum som jag hängde en stor hängmatta i.. Där det var vitt ljus och viktlöst.. Fritt och ljust.. Mkt trevlig avkoppling från vårt mörka land..

Meditera låter intressant. Hur tillämpar man detta? Bara lägga sen ner och slappna av som jag förstått?
Citera
2010-02-12, 06:32
Medlem
Citat:
Meditera låter intressant. Hur tillämpar man detta? Bara lägga sen ner och slappna av som jag förstått?
Snart får von Larsson uppdatera oss.
Citera
2010-02-12, 16:16
Medlem
Von.Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Snart får von Larsson uppdatera oss.

Dom senaste dagarna har det fortsatt som vanligt. Att det ska vara dörren som får dom snea då den slår igen är uteslutet.

Meditationen försökte jag mej på inatt. Jag somnade, sov väldigt gott faktiskt!

Gick och kollade i skrivande stund och ja, dom hängde snett igen. Jag som fixade dem för ca en timme sedan.

Även kollat och tavelkrokarna är korrekt uppsatta! Hittar verkligen ingen naturlig förklaring! Inte hittills iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in