Jag inleder med att säga att jag har utnyttjat såväl google som flashbacks sökfunktion utan framgång. Att jag väljer att skapa en ny tråd är för att uppmärksammas fort - jag behöver verkligen hjälp.
För en stund sedan tappade jag min Acer Aspire 7520 i golvet från en höjd på en halv meter. Den landade med ett duns och slog ihop locket. När jag sedan skulle starta om datorn möttes jag av texten:
Citat:
Windows has encountered a problem communicating with a device connected to your computer.
This error can be caused by unplugging a removable storage device such as an external USB drive or CD-ROM drive that is failing. Make sure any removable storage is properly connected and then restart your computer.
If you continue to receive this error message, contact the hardware manufacturer.
File:Windowssystem32winload.exe
Status: Oxc00000e9
Jag har testat att reparera med min Windows 7 skiva helt förgäves och även försökt installera om operativsystemet på nytt. Det fungerar inte då det står att datorn saknar några filer.
Jag har lite misstankar om att hårddisken kanske lurar, men jag är då inte särskilt kunnig inom detta området. Hur skall jag gå tillväga?
Tack på förhand!