Skulle behöva erfaret folks hjälp angående en Oral Turinabol-fråga, doping är ett ämne jag inte är så bevandrad i. Jag har en nära vän med i mitt tycke en lite trasig hjärna, som ofta snöar in på idiotiska saker och som alltid får lite knepiga idéer. Denna vän har nu fått för sig att han ska dopa sig, och till saken hör att han vet ännu mindre än vad jag vet om doping.
Vanligtvis brukar jag kunna övertala honom ur en hel av hans idiotiska idéer, en gång började han rita på en värdetransportsstöt som han garanterat hade försökt sig på om jag inte hade pratat honom tillrätta... Ja, nivån är vad den är. Vi är barndomsvänner och har varit med om mycket tillsammans som unga, och det är väl egentligen enda anledningen till att vi fortfarande är vänner.
Men hur som helst, han har nu fått tag i oral turinabol av någon kontakt eller nån nätshop och har tänkt att kura på detta. Jag tycker spontant att det låter som en dålig idé, särskilt när man helt saknar kunskap. Jag har läst på själv nu och förstår att doping inte bara är att trycka i sig något prepp, utan att det kan krävas motmedel mot diverse bieffekter m.m. En smärre läkarutbildning i ämnet verkar krävas för att genomföra detta någorlunda riskfritt, och min vän har inte ens hört talas om PCT...

.
Jag har nu läst mig till att han borde införskaffa Nolvadex/Clomid till PCT och även Proviron att ha till själva kuren för att man kan bli obalanserad i humöret. Jag ska försöka få honom att skaffa detta så att det inte går helt åt pipan, har redan bedömt att jag inte kommer kunna övertala honom ur detta projekt...
Det jag undrar nu är om jag har missat något? Brukar folk ta andra saker också av någon anledning till era kurer? Isåfall vad, när och varför?
Jag tror förövrigt att han kommer trycka i sig maxdos, det är ungefär så han beter sig oavsett vad det gäller. Han är helt enkelt dum i huvudet och jag utövar just nu någon form av vänskaplig damage control... Tacksam för alla svar!