2015-10-26, 10:09
Medlem
pikzels avatar
Hur vanligt upplever ni blödningseffekten av OT? Sårläkning m.m? Synd på det, verkar förövrigt annars vara en trevlig steroid!
Citera
2015-10-29, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pikzel
Hur vanligt upplever ni blödningseffekten av OT? Sårläkning m.m? Synd på det, verkar förövrigt annars vara en trevlig steroid!

Undrar detsamma. Hur mycket påverkar OT blodets förmåga att koagulera?
Citera
2015-10-29, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tobagoo
Undrar detsamma. Hur mycket påverkar OT blodets förmåga att koagulera?

Ingenting jag tänkte på personligen vid 60mg ed.
Fast hur ofta skrapar man upp knäna i den här åldern?
Citera
2015-10-29, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Ingenting jag tänkte på personligen vid 60mg ed.
Fast hur ofta skrapar man upp knäna i den här åldern?

Kul med kunskap. Vips, så kan man vara med om en olycka. Mycket beror på vilket sorts arbete du utför på dagarna och jag ligger i "risk zonen" för små "blodiga" olyckor.

Vilken dos rekommenderar du? Är 20mg för klent? Minimum 30-40?
Citera
2015-10-30, 06:33
Medlem
Dosering 40-60mg ed/6 veckor vanligaste nåt mindre än 40rek ej..ej heller över 60mg sweet spots

Du blöder nog ej i hjel,men tar längre tid innan det gror (egen erfarenhet) så gäller ju att agera snabbt med djupare kutt etc..men generellt kan man ju säga att: det som ölet blodvolumet kan öka blödningar då det pumpas mer runt i systemet och evt. Högre blodtryck.

Tycker ej du skal vara för bekymrad,men du kan ju vara lite försiktig
Citera
2015-11-01, 12:24
Medlem
W.Smiths avatar
Skulle behöva erfaret folks hjälp angående en Oral Turinabol-fråga, doping är ett ämne jag inte är så bevandrad i. Jag har en nära vän med i mitt tycke en lite trasig hjärna, som ofta snöar in på idiotiska saker och som alltid får lite knepiga idéer. Denna vän har nu fått för sig att han ska dopa sig, och till saken hör att han vet ännu mindre än vad jag vet om doping.

Vanligtvis brukar jag kunna övertala honom ur en hel av hans idiotiska idéer, en gång började han rita på en värdetransportsstöt som han garanterat hade försökt sig på om jag inte hade pratat honom tillrätta... Ja, nivån är vad den är. Vi är barndomsvänner och har varit med om mycket tillsammans som unga, och det är väl egentligen enda anledningen till att vi fortfarande är vänner.

Men hur som helst, han har nu fått tag i oral turinabol av någon kontakt eller nån nätshop och har tänkt att kura på detta. Jag tycker spontant att det låter som en dålig idé, särskilt när man helt saknar kunskap. Jag har läst på själv nu och förstår att doping inte bara är att trycka i sig något prepp, utan att det kan krävas motmedel mot diverse bieffekter m.m. En smärre läkarutbildning i ämnet verkar krävas för att genomföra detta någorlunda riskfritt, och min vän har inte ens hört talas om PCT... .

Jag har nu läst mig till att han borde införskaffa Nolvadex/Clomid till PCT och även Proviron att ha till själva kuren för att man kan bli obalanserad i humöret. Jag ska försöka få honom att skaffa detta så att det inte går helt åt pipan, har redan bedömt att jag inte kommer kunna övertala honom ur detta projekt...

Det jag undrar nu är om jag har missat något? Brukar folk ta andra saker också av någon anledning till era kurer? Isåfall vad, när och varför?

Jag tror förövrigt att han kommer trycka i sig maxdos, det är ungefär så han beter sig oavsett vad det gäller. Han är helt enkelt dum i huvudet och jag utövar just nu någon form av vänskaplig damage control... Tacksam för alla svar!
Citera
2015-11-01, 14:52
Medlem
rollNsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Skulle behöva erfaret folks hjälp angående en Oral Turinabol-fråga, doping är ett ämne jag inte är så bevandrad i. Jag har en nära vän med i mitt tycke en lite trasig hjärna, som ofta snöar in på idiotiska saker och som alltid får lite knepiga idéer. Denna vän har nu fått för sig att han ska dopa sig, och till saken hör att han vet ännu mindre än vad jag vet om doping.

Vanligtvis brukar jag kunna övertala honom ur en hel av hans idiotiska idéer, en gång började han rita på en värdetransportsstöt som han garanterat hade försökt sig på om jag inte hade pratat honom tillrätta... Ja, nivån är vad den är. Vi är barndomsvänner och har varit med om mycket tillsammans som unga, och det är väl egentligen enda anledningen till att vi fortfarande är vänner.

Men hur som helst, han har nu fått tag i oral turinabol av någon kontakt eller nån nätshop och har tänkt att kura på detta. Jag tycker spontant att det låter som en dålig idé, särskilt när man helt saknar kunskap. Jag har läst på själv nu och förstår att doping inte bara är att trycka i sig något prepp, utan att det kan krävas motmedel mot diverse bieffekter m.m. En smärre läkarutbildning i ämnet verkar krävas för att genomföra detta någorlunda riskfritt, och min vän har inte ens hört talas om PCT... .

Jag har nu läst mig till att han borde införskaffa Nolvadex/Clomid till PCT och även Proviron att ha till själva kuren för att man kan bli obalanserad i humöret. Jag ska försöka få honom att skaffa detta så att det inte går helt åt pipan, har redan bedömt att jag inte kommer kunna övertala honom ur detta projekt...

Det jag undrar nu är om jag har missat något? Brukar folk ta andra saker också av någon anledning till era kurer? Isåfall vad, när och varför?

Jag tror förövrigt att han kommer trycka i sig maxdos, det är ungefär så han beter sig oavsett vad det gäller. Han är helt enkelt dum i huvudet och jag utövar just nu någon form av vänskaplig damage control... Tacksam för alla svar!

Låter som din vän inte kommer leva ett bra liv.. Turinabol är egentligen ett riktigt mildt prepp.. Han kommer inte märka en markant skillnad direkt.. Men visst har han bestämt sig för att kura så är ot att föredra. Som du berättar så verkar det som att det inte går att stoppa honom utan bara slöa ner honom.. Dvs, istället för att det går åt helvete på en gång så går det saktare men säkert neråt för han.
Han verkar vara ett hopplöst fall
Citera
2015-11-01, 15:40
Medlem
EndGames avatar
jag avslutade precis en 40/60 Ot kur och angående blödningen så kan jag säga att ett väldigt litet sår jag ådrog mig på låret blödde riktigt ymnigt.

Fick använda rejält med papper och vadd innan blödningen upphörde.

Är dock riktigt nöjd med ökningarna under kuren. 3,6 kg muskelmassa.
Citera
2015-11-01, 22:46
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
jag avslutade precis en 40/60 Ot kur och angående blödningen så kan jag säga att ett väldigt litet sår jag ådrog mig på låret blödde riktigt ymnigt.

Fick använda rejält med papper och vadd innan blödningen upphörde.

Är dock riktigt nöjd med ökningarna under kuren. 3,6 kg muskelmassa.

Du som precis har avsluta en kur, vill du berätta om du har tagit något annat utöver förmodad PCT? Tog du Proviron? Något annat?

Hur upplevde du det hela?
Citera
2015-11-01, 22:48
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollNsmoke
Låter som din vän inte kommer leva ett bra liv.. Turinabol är egentligen ett riktigt mildt prepp.. Han kommer inte märka en markant skillnad direkt.. Men visst har han bestämt sig för att kura så är ot att föredra. Som du berättar så verkar det som att det inte går att stoppa honom utan bara slöa ner honom.. Dvs, istället för att det går åt helvete på en gång så går det saktare men säkert neråt för han.
Han verkar vara ett hopplöst fall

Han är dock runt 30, men ja, hans liv går att diskutera länge och väl. Det här lät ju ändå lite betryggande, men vet du om jag bör råda honom att köpa något annat utöver nolvadex och proviron? Tar alla kurare proviron till OT?
Citera
2015-11-01, 23:26
Medlem
Citat:
Han är dock runt 30, men ja, hans liv går att diskutera länge och väl. Det här lät ju ändå lite betryggande, men vet du om jag bör råda honom att köpa något annat utöver nolvadex och proviron? Tar alla kurare proviron till OT?
Finns inget behov av Proviron om man blandar OT med testo. Men har du inte stake att använda nålar måste du använda Priviron eller något annat högandrogent preparat för att kontra bieffekterna av lågandrogen.
Citera
2015-11-02, 13:18
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Du som precis har avsluta en kur, vill du berätta om du har tagit något annat utöver förmodad PCT? Tog du Proviron? Något annat?

Hur upplevde du det hela?

Nej tog endast nolvadex. började med 40 mg ED fick rätt horribla bieffekter illamående och spydde efter varje måltid så efter tre dagar sänkte jag till 20 mg ED men tog det i samband med sänggående kunde ändå knappt få i mig frukost pga illamåendet. Köpte åksjuketabletter men inget hjälpte.

Edit. således tog inget annat.
Senast redigerad av EndGame 2015-11-02 kl. 13:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in