2010-08-28, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Tillåt mig att svara:
Deca(19-nortestosterone även kallat Nandrolone) är bäst, det beror på att dess 5-alfa reducerade metabolit, 19-norandrosterone är mindre androgent än nandrolone självt. Till skillnad ifrån testosterons 5-alfa reducerade metabolit, även kallat DHT, som är 5 gånger mer androgent än testosteron.

Testosteron är dessutom mången gånger mer androgent än Nandrolone ifrån början. Dessutom är det främst 5-alfa reducerade metaboliter som svarar för högandrogena effekter, speciellt då i hud-, prostata- och hjärnvävnad. När då Nandrolones 5-alfa reducerade metabolit till och med är mindre androgent än nandrolone själv så är det ofta en stor fördel för att reducera hårförlust. Problemet med detta är ju dock andra biverkningar, utan androgen aktivitet, eller väldigt låg androgen aktivitet så blir man lite som en kvinna, de får ju inte stånd direkt (eller håravfall för den delen heller ). Män kan dessutom blir deprimerade av för låga androgena effekter, deca(nandrolone) bör man absolut inte köra utan testosteron.

Om du nu är så rädd för att tappa hår kanske du hellre skall skita i steroider. Vad vill du ha ut av steroider? Bli snyggare? Tycker du hår gör dig, och resten av din stil snyggare? Skit i steroider då. Vill du få lite mer muskler och bli smal så behöver du inte steroider heller. Vill du bli Tung Biff Kriminell med rakat hår och halskedja så är ju prepp enda utvägen för att bli tillräckligt stor.

Du kanske skall fråga dig själv vad du vill ha ut av steroider. Du kommer inte bli riktigt stor på en kur, inte ens på ett års kurande och definitivt inte om du skall köra moderat dos OT hela tiden. Vill du bli stor måste du i princip tappa håret, om du nu har anlag för det. Själv tappar jag inte mer hår, för jag har nog inte anlag för det. Som sagt steroider accelererar bara den pågående effekten av att tappa hår så att du blir flint snabbare än du hade blivit annars.

Mvh

Sälj kedjan och köp mer prepp för pengarna istället.
Citera
2010-09-03, 06:43
Medlem
När man går på dbol tycker jag att man känner en ökad prestationsförmåga under passen. Är det samma sak med OT? Bra tryck, bra pump?
Citera
2010-09-03, 07:46
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasma
När man går på dbol tycker jag att man känner en ökad prestationsförmåga under passen. Är det samma sak med OT? Bra tryck, bra pump?
Ja. Styrkan ökar, återhämtningen ökar. Pumpet är sjukt.
Citera
2010-10-07, 21:18
Medlem
Hittar inte jättemycket om vad som är vanliga kurer på OT.
Någon som har länkar/kan berätta?
Citera
2010-10-07, 21:20
Medlem
Tobias123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonsex

Kolla i kurrapporterna. Men 40-60mg - 50 dagar är rätt vanligt. Ej lägre än 40mg.

Mvh
Citera
2010-10-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prisonsex
Som föregående talare skrev 40-60mg i 50dagar är vanligt!

Jag är själv inne på dag 16 i min OT kur, men jag kör lite annorlunda mot dem mesta "flashbackare" jag har valt att lägga mig på en 70/70 för jag tyckte 50 dagar var lite i kortaste laget när jag körde min anavar kur innan sommaren.

mvh
Citera
2010-10-08, 00:43
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenzo81
Som föregående talare skrev 40-60mg i 50dagar är vanligt!

Jag är själv inne på dag 16 i min OT kur, men jag kör lite annorlunda mot dem mesta "flashbackare" jag har valt att lägga mig på en 70/70 för jag tyckte 50 dagar var lite i kortaste laget när jag körde min anavar kur innan sommaren.

mvh
Jag har kört 60/65 på OT och jag fick snorigt sarre och ont i kulorna på slutet. Det är ju ganska individuellt med sådant, men jag tänkte bara ge en heads up om din anavarkur var din första. Hade jag gjort om det, vilket jag inte tänker, så hade jag kört HCG också på slutet.
Citera
2010-10-08, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Jag har kört 60/65 på OT och jag fick snorigt sarre och ont i kulorna på slutet. Det är ju ganska individuellt med sådant, men jag tänkte bara ge en heads up om din anavarkur var din första. Hade jag gjort om det, vilket jag inte tänker, så hade jag kört HCG också på slutet.

Hur är de med "kapten" nu då? Återhämtade du dig snabbt?

mvh
Citera
2010-10-08, 00:56
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatistheshit
Hur är de med "kapten" nu då? Återhämtade du dig snabbt?

mvh
Det tog sig på 2-3 v kanske, inte så kul med små kulor och smärtor heller utöver att kuken blir en limpistol bara. Fick samma nu på testo när jag låg för lågt på HCG. Men det bota man snabbt. Nu såsar vi som vanligt igen =)

HCG är billigt och det förkortar så gott som säkert återhämtningstiden också.
Citera
2010-10-08, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glomgold
Tack för omtanken eller vad man säger hehe...

Nej Anavar kuren var ej min första dock körde jag bara en 40/50 då men inga biverkningar what so ever heller förutom på nolvan som gav mig finnar typ.

Finns både Proviron, HCG och letro hemma på hyllan =)

Kör på som vanligt skulle jag börja få problem eller känningar så får man ta ställning då, men tack för tipset.

MVH
Citera
2010-10-08, 02:32
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenzo81
Tack för omtanken eller vad man säger hehe...

Nej Anavar kuren var ej min första dock körde jag bara en 40/50 då men inga biverkningar what so ever heller förutom på nolvan som gav mig finnar typ.

Finns både Proviron, HCG och letro hemma på hyllan =)

Kör på som vanligt skulle jag börja få problem eller känningar så får man ta ställning då, men tack för tipset.

MVH
Låter som du är on top of things. Lycka till.
Citera
2010-12-27, 21:14
Medlem
Heartkillers avatar
Ska köra OT only Tänkte köra 40/50

21år

jag väger 68-70

är 173 cm

är helt deffad o fin haha

skullle jag kunna få resultat på kanske 3mg om dagen ist ?
på tanke att jag är inte i största laget .

ang nolvan: någon som fått finnar i ansiktet av det ? eller bara på kroppen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in