2011-07-12, 13:30
Medlem
Föresten jag höjde från 40mg till 60mg efter 2veckor då jag tyckte inte det gav så mkt
Citera
2011-07-19, 15:43
Medlem
De flesta vet säkert om det men liten hedsup när man går på ot är vara särskilt försiktig med köksknivar å dylikt när man lagar mat Skar mig i fingret igår och satan va de blödde, blodet vägrade att koagulera sig, t.o.m när jag bytte plåster idag på morgonen så blödde de lite!
Citera
2011-07-19, 19:17
Medlem
Om man kör sina träningspass tidigt på morgonen på fastande mage (förutom aminosyror + ev pw)
Funkar det lika bra att ta det på kvällen tillsammans med nattproteinet för att inte ta det på tom mage? Dels alltså lång tid (ca 8-9 timmar) innan träning dels om det påverkar sömnen är mina frågor.
Citera
2011-07-19, 20:37
Medlem
Testogurkans avatar
Fattar inte hur ni inte kan känna något av 60mg :O, Körde på 30mg blast i en kur, sjukt tryck. Fick sådan pump så jag var tvungen att avbryta vissa pass utan att överdriva!´

Kan tillägga att det var Sharklabs OT
Citera
2011-07-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Testogurkan
Fattar inte hur ni inte kan känna något av 60mg :O, Körde på 30mg blast i en kur, sjukt tryck. Fick sådan pump så jag var tvungen att avbryta vissa pass utan att överdriva!´

Kan tillägga att det var Sharklabs OT

Efter hur många dagar började det kickade in för dig??
Citera
2011-07-20, 15:15
Medlem
En fråga till er som gått på OT, upplevde ni att det påverkade psyket, positivt/negativt?
Citera
2011-07-20, 20:24
Medlem
sustanon300s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferringo
En fråga till er som gått på OT, upplevde ni att det påverkade psyket, positivt/negativt?

Jag blev lite allmänt tröttare bara.. Men det blir vad man gör det till. Psyket går att kontrollera i de mesta av fallen.
Citera
2011-07-20, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sustanon300
Jag blev lite allmänt tröttare bara.. Men det blir vad man gör det till. Psyket går att kontrollera i de mesta av fallen.

Har kört lite mer än 1 vecka och tycker oxå att jag börjar känner mig lite små seg och trött men inte så att jag lider av det direkt!
Citera
2011-07-22, 18:43
Medlem
Nu när det kommit massa nya rävar till tråden... Har ni ärftligt håravfall i släkten? Har ni tappat hår av OT?

Hade ni redan börjat tappa lite hår innan OT-kuren och upptäcker nu att ni tappar mer? Eller är det oförändrat?
Citera
2011-07-24, 13:34
Medlem
har läst ett bra tag nu och ska läsa ett bra tag till, men funderar på att kura efter vintern då deffen börjar. det jag väljer mellan är anavar 60/60 eller ot 40/50.

har fått förslag på 40/50 på både anavar och ot samtidigt, även att köra dem efter varandra med några veckors mellanrum, eller helt enkelt bara köra en rakt igenom.

vad tycker ni låter bäst som första kur?
Citera
2011-07-24, 22:38
Medlem
Glomgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mioboy
har läst ett bra tag nu och ska läsa ett bra tag till, men funderar på att kura efter vintern då deffen börjar. det jag väljer mellan är anavar 60/60 eller ot 40/50.

har fått förslag på 40/50 på både anavar och ot samtidigt, även att köra dem efter varandra med några veckors mellanrum, eller helt enkelt bara köra en rakt igenom.

vad tycker ni låter bäst som första kur?

Om du vill kura smart, och det vill du såklart, så kurar du på ett prepparat första gången. Om du får biverkningar så vill du vet vilket prepparat som är ansvarigt.
Citera
2011-07-26, 14:05
Medlem
hur är det att träna efter en ot-kur? är bara 19 år, blir det svårare för mig att bygga muskler ren efter en ot-kur?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in