Det kommer upp en liten röd ruta i varje trådstart som du ser vart du postat inlägg.
Det finns prenumationer du kan göra.
Skiftnyckeln och skruvmejseln uppe till höger --> där hittar du alla dina inlägg du gjort
Brukar skicka ett mail till mig själv, sen går jag in i inkorgen > klickar på mitt namn > hitta fler inlägg utav BrainDisorder. Har även snabbfunktionen till att se vilka som har quotat en, så slipper man sitta och öppna varje tråd man har postat i.
Det kommer upp en liten röd ruta i varje trådstart som du ser vart du postat inlägg.
Det finns prenumationer du kan göra.
Skiftnyckeln och skruvmejseln uppe till höger --> där hittar du alla dina inlägg du gjort
Det är lättare än du kan ana, bara att du går in där alla trådar under forumsektionen ligger uppradade så ser du ett grått papper (en ikon) med en liten röd fyrkant i intill trådens namn.
Förr kunde man se ungefär när man postat i en tråd bara genom att hålla markören över ikonen framför varje trådstart.
Man fick ett meddelande som sa "du har postat ett eller flera meddelanden i detta ämne, det senaste 05-05.05"
Jag gillade den funktionen och skulle vilja ha en funktion som tog mig direkt till mina postningar i aktuell tråd.
Jag vet att man givetvis kan söka men jag vill ha det lättare..