2010-02-06, 21:41
Bannlyst
Ops allt fick visst inte plats får göra 2 delar
Behöver lite oberoende input på vem som har mest rätt i den här grava dispyten (alt minst fel) . Har varit tillsammans i ca ett halvår och båda är runt 20 tro det eller ej haha.. Blir rätt ofta såhär och jag håller på att bli dum i huvudet tror jag. Är det jag som uttrycker mig galet eller är det hon som överreagerar vet varken ut eller in längre..
Är väl ingen direkt fara för vårat förhållande eller vafan sånt här inte ju inte direkt bra så lägger den här. Okay here we go hoppas ni har några redbull redo.
Läs gärna igenom hela noga innan ni kommenterar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
A Ok ja fortsätt med det du kan du hjälpa mig med matten imorn tror du x)? Göra ett prov åt mig Hahaha

S Klart jag kan ; ) ät nog ingen höjdare på att göra prov men kan nog lösa det

A Schysst ; ) fattar inte riktigt hur dom har tänkt ärligt talat haha hur ska dom veta att jag gör det helt omöjligt men kanon har inte haft tid att plugga själv.. Men det fixar du som sagt är bara första kapitlet på matte b, och du har väl läst det för länge sen

S Haha veta vad ? jo det var ett tag sen nu, ett år kanske ; )

A Att det är jag som gör provet, skrev ju det ; ) aja det fixar mitt lilla geni

S Vadå måste man göra ett eget prov

A Ne man loggar in på en hemsida sen är provet där eller va?

S Amen jaha menar du att du ska göra ett prov så nu fattar jag tänkte väl att det var lite konstigt

A Nu är jag inte med på vad du trodde jag menade men tror du fixar det imorn?

S Vad exakt menar du nu unge man?

A Menar att jag kmr till dig imorgon. Loggar in på hemsidan.Sen gör du provet åt ***** precis så =D

S Nuu lugnar vi ner oss lite jag vet inte ens helt vad det är på =D

A Inte jag heller lär ju bli bättre än om jag gör det själv i vartfall

S Då skulle jag få skiten om det gick dåligt måste få veta vad det är om först sen kan vi överväga det

A Lägg av klart du inte kommer få kommer aldrig klara det själv så. Är typ ekvationer och algebra och sånt antar jag

S Men nej ***** slow down måste du göra det imorgon alltså?

A Okej Yes imorn är sista dagen

S Men omg fan *****

A Du gör som du vill :P kan ju inte gå sämre iaf

S Men fan ***** säg inte så

A Haha vad

S Nu lägger du det på mig känner jag

A Ja sry fixar det själv

S Men ah nu får du mig att känna mig taskig. Hur lång tid får du på dig?

A Ingen fara kom på att du hatar sånt där typ en halv dag tror jag

S Att göra provet? Ne va brukar väl va nån timme? Men okej få se vad det är för typ av uppgift så kanske

A Ne är ngt special haha kanske funkar inte men har en annan som gör det åt mig nu så glöm det bara

S Asså du är otrolig

A Vad har jag nu gjort kan ju inte tvinga dig, särskilt inte när man verkligen känner att du absolut inte vill. Men det löste sig så inga problem

S Menar mer att du borde pluggat och och gjort det själv såklart (y)

A ja ja borde jag kanske

S Kanske? X)

A Men shit vad ska jag göra åt det nu x) tur någon vill hjäpa mig iaf och inte bara ger mig en utskällning ist x) x)

S Omg

A Haha vi släpper det där =D

S *svarar inte på ett tag skickar meddelandet nedan*

A Haha ingen mer drama för dig idag räcker med dosen du fick igår (;men hörs imorn (utan matte prov hade så kul ikv nu blir spännande o höra vad det var =D puss älskar diiiiig! (Det igår var inte jag inblandad i)

S Aa men fan det där var droppen. Jo får hoppas det är nått att ha (y) puss love u

A men vad nu droppen låter inget bra? Menade inget illa du hade ju faktiskt frågat själv om jag ville ha hjälp innan så ta inte illa upp skrev väl lite dumt bara

S Aa men fan "tur någon hjälper mig iaf" vafan jag bryr mig bara om dig du själv som förlorar på det. Och inte menade jag väl hej jag gör dina prov åt dig jag menade väl självklart att hjälpa dig förstå men det dög jävligt tydligt inte

A Och jag bryr mig bara om dig syftade bara på matten om det nu inte gick fram. Och det är skit schysst att du erbjöd mig hjälp men det skulle vi börjat med tidigare isf och det är så klart mitt fel att det inte blev av =D alltså behövde jag någon som gör det åt mig imorgon. Och det är fullt förståelig att du inte ville när du inte ens vet vad det handlar om. jag har väl gjort en del för dig också va men altså du får väl vara arg på mig då om du tycker jag förtjänar det men menade inget illa.

S Orkar inte med det här nu så no comments (y)

A Inte jag heller har redan bett om ursäkt men det dög vist inte. Aja om det nu var droppen så trevligt att lära känna dig hej hej

S Är du seriös nu?

Text redigerad på uppdrag av trådskaparen. Att smilisarna ser ut som det gör reserverar jag mig för. Ändringen är dock inte helt klar.

/Herr_Oin, moderator
Senast redigerad av Herr_Oin 2010-02-09 kl. 17:07. Anledning: Redigerat felaktigheter på uppdrag av Hadar
Citera
2010-02-06, 21:42
Bannlyst
DEL 2

A Frågan är om du är? Du som skrev att det var droppen och helt seriös om en sån grej är droppen då kan du inte varit så seriös. Orkar inte bråka med dig hela jävla tiden har redan bett om ursäkt om du nu tog jätte illa upp för det där med matten var bara en fråga vist att jag skrev lite konstigt men big deal liksom. Är världens gladaste kille i vanliga fall men inte längre ): men älskar dig så mkt gäller bara att få det att funka och går det inte att lösa så ja vad gör man

S Menade ju inte så, nu är det du som tar det ordagrannt men förlåt då, för allt, vill inte bråka heller, förlåt för att jag gör så du inte är samma person längre förlåt för att jag inte kan hjälpa dig med matten förlåt för att jag alltid gör dig ledsen förlåt för allt vafan jag hargjort. Kan inte fatta att du tog det här med mig på sms. Hur jävla dum i huvudet jag än varit borde jag förtjäna bättre.. Älskar dig av hela mitt hjärta har nog aldrig vart såhär förstörd vet inte vad jag ska säga men om du vill ha det såhär så kan jag väl inget göra..

A Men gud menade inte så kom igen vad fan tror du om mig. Klart jag inte gör slut med dig älskar ju dig (: du får göra slut med mig om du nu vill det. Säger bara att jag inte orkar bråka mer. Och du gör mig till världens lyckligaste kille alla de gånger vi inte bråkar så. Vill inte att du ska vara ledsen *****... Vad ska jag göra jag är som jag är och uttrycker mig dumt skriftligt har väl skolkat för mycket i mina dar antar jag. Eller så missuppfattar du mig bara. Aja älskar dig mest i hela världen seriöst (: får väl sluta smsa med varandra fan vet jag

S Klart som fan jag inte vill göra slut med dig du är allt för mig har aldrig mått såhär jävla dåligt. Är så jävla ledsen så det finns inte och aa mamma mitt i allt så nu är hon ledsen och nu är allt bara ännu värre och jag vill fan ingenstans med tjejerna känns det som och mamma vill stanna hemma med mig ikväll istället för att fira **** så kommer hon säga till alla att jag är ledsen så kommer de behandla mig som jag är dödssjuk och vet inte vad. Ska fan bli en björn och bara gå i ide. Och nu ringer jävla **** så nu kommer hon fatta när jag inte klarar av att prata med henne. Seriöst förstår du hur viktig du är för mig? Jag klarar inte det här

A Ja jag förstår inte där problemet ligger, utan det är att vi bråkar hela jävla tiden ledsen att jag förstört din dag, ärligt vad var det ens att bråka om x) x) älskar dig minst lika mycket tjejen minst! Vet inte vad jag skrev för galet helt ärligt. Kollade tillbaka och tycker jag var trevlig och allt förutom i det du blev arg för. Det kunde kanske misstolkas lite granna men ändå så farligt var det inte. Ett normalt svar från dig där du bad mig förklara vad fan jag menade hade vart på sin plats var ju hur trevlig som helst sen och förklarade men då var du visst redan så arg så det hjälpte ju inte ett jävla dugg är hur jävla ledsen som helst över att du är ledsen ): älskar dig mest och kmr alltid göra glöm aldrig det seriöst nu. Klart jag inte gör slut med dig för att jag skrev sådär jag menar vafan x) x) men frågan är om jag vågar smsa med dig mer blir bara fel (: eller vad säger du

S Lämna mig bara inte

A Haha tanken har inte ens slagit mig =D måste bara lösa det här med bråkandet men går inte det så är det som det är (: kan aldrig lämna dig.

S Bra allt jag begär

A Säkert? Hoppas verkligen du begär att jag älskar dig också =D har ju lovat att jag ska säga till om jag ens börjar gilla dig lite mindre.

S Jo men det verkade som att du skulle lämna mig även om du inte gillade mig mindre.. ): jo det begär jag väl också iofs

A ): ): sry om det lät så men det vet du att jag inte kommer göra tyckte iofs det lät så på dig när du skrev att det var droppen för det där med matten jag skrev x) snacka om att spela över helt ärligt ): blev bara så jävla fundersam särskilt när det inte hjälpte vad jag än skrev efteråt x) som sagt vågar nog inte smsa mer med dig helt ärligt talat. Nästan alltid där det går snett. Eller det är fan så

S Okej vet into om jag kommer klara det men aa

A Klart du klarar det, eller vad händer annars ? Vill inte riskera något mer på grund av de här jäkla smsen bara känner jag bara att ringa ju! Eller i nödfall får vi väl fortsätta då antar jag hm

S Kommer aldrig höras av då, typ 2 gånger i veckan elelr nått

A Får träffas mer irl som jag sagt =D tycker du det här är bra eller? Missförstår ju bara varandra över sms så ):

S Jo men det är ju inte bestämt att vi inte ska ses mer, svårt att förklara men. Ne tycker inte det är bra men jag får skärpa till mig, det här var alldeles för nära för min del så har nog fattat ganska så bra nu vad jag äventyrar.

A Nej jag tror jag fattar vad du menar =D men blir ju svårt att ses ibland bara. Du låg inte det minsta risigt till någon gång, inte ens i närheten =D trodde dock jag gjorde det. Men hm blir ju svårt utan sms vad ska man göra? Kom på något smart

S Du ligger aldrig risigt till så. Jo jävligt svårt har ingen idé är inte smart (:

A Verkade så på dig ):. Men inte du heller (:. Haha är du visst sluta nu är nog olösbart är jag rädd aja vi får fundera lite på det men hoppas du mår bättre nu du är mitt allt ***** älskar dig så sjukt mycket så tror det knappt själv alltså x) men följ med tjejerna nu bara, det måste du

S Hur förbannad eller ledsen jag än är liggerdu aldrig risigt till. Jo det är nog det x) arrå bättre, klarar mig fint bara mamma somställer till det hela tiden nu (: man kan inte älska en person mer än jag älskar dig det är säkert. Jo vi är på g nu så ingen fara bossen (:

A Haha var ju typiskt att hon skulle märka något då... Men vad bra, du ska inte behöva bli ledsen. Har du ingen anledning till att vara heller för den delen så men härligt då! Men du jag hör av mig imorgon ha det så roligt nu !! Älskar dig älskar dig älskar digälskar dig älskar dig xo <33

S Jo känner det också. Gör det! Älskar dig mest **** <33
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Så ska man skylla det är på A eller S ? Alla svar är uppskattade!

*fick redigera lite smylisar heheh

Felaktigheter nu rättade på uppdrag av ts.

/Mod
Senast redigerad av Herr_Oin 2010-02-09 kl. 18:58. Anledning: Felaktiga uppgifter. Rättad.
Citera
2010-02-06, 21:45
Medlem
supermassives avatar
Alltså... snälla rara människa. Kan du inte bara förkorta ner allting i en liten text istället? Just nu får jag migrän av alla smileys ni använder. Jag har redan tappat bort mig sju gånger i texten just för att jag inte fattar ett dugg. Vad är erat problem? Vad är det ni bråkar om? Allt det där hade du kunnat sammanfattat i en liten liten text istället för att skriva ut hela jobbiga sms-konversationen.
Citera
2010-02-06, 21:47
Medlem
BabyPinks avatar
Oh shit!
Citera
2010-02-06, 21:50
Medlem
gosns avatar
Ingen av er kan ju uttrycka sig begripligt på sms. Ring varandra istället. Jag fattar fan inte hälften.
Citera
2010-02-06, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Alltså... snälla rara människa. Kan du inte bara förkorta ner allting i en liten text istället? Just nu får jag migrän av alla smileys ni använder. Jag har redan tappat bort mig sju gånger i texten just för att jag inte fattar ett dugg. Vad är erat problem? Vad är det ni bråkar om? Allt det där hade du kunnat sammanfattat i en liten liten text istället för att skriva ut hela jobbiga sms-konversationen.
Jofan det vore ju smidigast men drog in skiten direkt från mobilen gick fort och smidigt Saken är ju den att jag knappt vet vad vi bråkar om just det jag vill ha hjälp med. Blir typ bråk av ingenting som framgår med all "tydlighet" *host* i texten.. Hoppas någon orkar sätta sig in iaf haha!
Citera
2010-02-06, 21:54
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadar
Jofan det vore ju smidigast men drog in skiten direkt från mobilen gick fort och smidigt Saken är ju den att jag knappt vet vad vi bråkar om just det jag vill ha hjälp med. Blir typ bråk av ingenting som framgår med all "tydlighet" *host* i texten.. Hoppas någon orkar sätta sig in iaf haha!
Jag läste allt men fattade ändå inte. Försök sammanfatta allt utan att skriva massa smileys. Så kanske en kan hjälpa till lite.

Känns som att en del kommer att fylla tråden med "Tar hon den i tvåan"-skämt.
Citera
2010-02-06, 21:55
Medlem
McGajvers avatar
eeeeeeeeeehh? WHAT? Säker på att du är 18 år? Säker på att du inte bara ska skaffa en pistol och skjuta skallen av dig! GÄSP!!
Citera
2010-02-06, 21:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag läste allt men fattade ändå inte. Försök sammanfatta allt utan att skriva massa smileys. Så kanske en kan hjälpa till lite.

Känns som att en del kommer att fylla tråden med "Tar hon den i tvåan"-skämt.
Okej just det här handlade om att jag frågade om hon kunde hjälpa mig med ett matteprov som är på distans. Svaret blev lite svävande men iaf var hon inte så jätte pepp på det. Sedan svarar jag med något mindre passande kanske och hon blir galen. Tycker inte jag uttrycker mig sådär jätte dumt i smsen eller gör jag det?
Vet inte hur jag ska förklara bättre hela upprinningen till fighten står ju liksom i texten. Men nått sånt iaf.
Citera
2010-02-06, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gosn
Ingen av er kan ju uttrycka sig begripligt på sms. Ring varandra istället. Jag fattar fan inte hälften.
Det var min idé också den gillades inte kan jag tala om.

Citat:
Ursprungligen postat av McGajver
eeeeeeeeeehh? WHAT? Säker på att du är 18 år? Säker på att du inte bara ska skaffa en pistol och skjuta skallen av dig! GÄSP!!
Haha sorgligt nog är jag över 20 närmare bestämt 21 Nje så desperat är jag inte, och du behöver inte läsa skiten om du inte vill Så gå inte ot snälla
Citera
2010-02-06, 22:02
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadar
Okej just det här handlade om att jag frågade om hon kunde hjälpa mig med ett matteprov som är på distans. Svaret blev lite svävande men iaf var hon inte så jätte pepp på det. Sedan svarar jag med något mindre passande kanske och hon blir galen. Tycker inte jag uttrycker mig sådär jätte dumt i smsen eller gör jag det?
Vet inte hur jag ska förklara bättre hela upprinningen till fighten står ju liksom i texten. Men nått sånt iaf.
Bra, du är en bit påväg. Förklara resten också. Det är inte för att vara otrevlig, men alla orkar inte läsa igenom en text där det förekommer tre smileys per mening. Jag försökte läsa igen, men fattar knappt ändå inget då det är så mycket mer som sägs också. Skulle uppskatta om du kunde skriva om allt från början så att de flesta förstår.
Citera
2010-02-06, 22:09
Medlem
BabyPinks avatar
Ah, får ont i huvudet av din text, jag försökte men jag fick ont
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto