Ops allt fick visst inte plats får göra 2 delar
Behöver lite oberoende input på vem som har mest rätt i den här grava dispyten (alt minst fel) . Har varit tillsammans i ca ett halvår och båda är runt 20 tro det eller ej haha.. Blir rätt ofta såhär och jag håller på att bli dum i huvudet tror jag. Är det jag som uttrycker mig galet eller är det hon som överreagerar vet varken ut eller in längre..
Är väl ingen direkt fara för vårat förhållande eller vafan sånt här inte ju inte direkt bra så lägger den här. Okay here we go hoppas ni har några redbull redo.
Läs gärna igenom hela noga innan ni kommenterar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
A Ok ja fortsätt med det
du kan du hjälpa mig med matten imorn tror du x)? Göra ett prov åt mig Hahaha
S Klart jag kan ; ) ät nog ingen höjdare på att göra prov men kan nog lösa det
A Schysst ; ) fattar inte riktigt hur dom har tänkt ärligt talat haha hur ska dom veta att jag gör det helt omöjligt men kanon har inte haft tid att plugga själv.. Men det fixar du som sagt är bara första kapitlet på matte b, och du har väl läst det för länge sen
S Haha veta vad ? jo det var ett tag sen nu, ett år kanske ; )
A Att det är jag som gör provet, skrev ju det ; ) aja det fixar mitt lilla geni
S Vadå måste man göra ett eget prov
A Ne man loggar in på en hemsida sen är provet där eller va?
S Amen jaha menar du att du ska göra ett prov så
nu fattar jag tänkte väl att det var lite konstigt
A Nu är jag inte med på vad du trodde jag menade men tror du fixar det imorn?
S Vad exakt menar du nu unge man?
A Menar att jag kmr till dig imorgon. Loggar in på hemsidan.Sen gör du provet åt ***** precis så =D
S Nuu lugnar vi ner oss lite jag vet inte ens helt vad det är på =D
A Inte jag heller lär ju bli bättre än om jag gör det själv i vartfall
S Då skulle jag få skiten om det gick dåligt måste få veta vad det är om först sen kan vi överväga det
A Lägg av klart du inte kommer få kommer aldrig klara det själv så. Är typ ekvationer och algebra och sånt antar jag
S Men nej ***** slow down måste du göra det imorgon alltså?
A Okej Yes imorn är sista dagen
S Men omg fan *****
A Du gör som du vill :P kan ju inte gå sämre iaf
S Men fan ***** säg inte så
A Haha vad
S Nu lägger du det på mig känner jag
A Ja sry fixar det själv
S Men ah nu får du mig att känna mig taskig. Hur lång tid får du på dig?
A Ingen fara kom på att du hatar sånt där typ en halv dag tror jag
S Att göra provet? Ne va brukar väl va nån timme? Men okej få se vad det är för typ av uppgift så kanske
A Ne är ngt special
haha kanske funkar inte
men har en annan som gör det åt mig nu så glöm det bara
S Asså du är otrolig
A Vad har jag nu gjort
kan ju inte tvinga dig, särskilt inte när man verkligen känner att du absolut inte vill. Men det löste sig så inga problem
S Menar mer att du borde pluggat och och gjort det själv såklart (y)
A ja ja borde jag kanske
S Kanske? X)
A Men shit vad ska jag göra åt det nu x) tur någon vill hjäpa mig iaf och inte bara ger mig en utskällning ist x) x)
S Omg
A Haha vi släpper det där =D
S *svarar inte på ett tag skickar meddelandet nedan*
A Haha ingen mer drama för dig idag räcker med dosen du fick igår (;men hörs imorn (utan matte prov hade så kul ikv nu blir spännande o höra vad det var =D puss älskar diiiiig! (Det igår var inte jag inblandad i)
S Aa men fan det där var droppen. Jo får hoppas det är nått att ha (y) puss love u
A men vad nu droppen låter inget bra? Menade inget illa du hade ju faktiskt frågat själv om jag ville ha hjälp innan så ta inte illa upp skrev väl lite dumt bara
S Aa men fan "tur någon hjälper mig iaf" vafan jag bryr mig bara om dig du själv som förlorar på det. Och inte menade jag väl hej jag gör dina prov åt dig jag menade väl självklart att hjälpa dig förstå men det dög jävligt tydligt inte
A Och jag bryr mig bara om dig
syftade bara på matten om det nu inte gick fram. Och det är skit schysst att du erbjöd mig hjälp men det skulle vi börjat med tidigare isf och det är så klart mitt fel att det inte blev av =D alltså behövde jag någon som gör det åt mig imorgon. Och det är fullt förståelig att du inte ville när du inte ens vet vad det handlar om. jag har väl gjort en del för dig också va
men altså du får väl vara arg på mig då om du tycker jag förtjänar det men menade inget illa.
S Orkar inte med det här nu så no comments (y)
A Inte jag heller har redan bett om ursäkt men det dög vist inte. Aja om det nu var droppen så trevligt att lära känna dig hej hej
S Är du seriös nu?
Text redigerad på uppdrag av trådskaparen. Att smilisarna ser ut som det gör reserverar jag mig för. Ändringen är dock inte helt klar.
/Herr_Oin, moderator
Behöver lite oberoende input på vem som har mest rätt i den här grava dispyten (alt minst fel) . Har varit tillsammans i ca ett halvår och båda är runt 20 tro det eller ej haha.. Blir rätt ofta såhär och jag håller på att bli dum i huvudet tror jag. Är det jag som uttrycker mig galet eller är det hon som överreagerar vet varken ut eller in längre..
Är väl ingen direkt fara för vårat förhållande eller vafan sånt här inte ju inte direkt bra så lägger den här. Okay here we go hoppas ni har några redbull redo.
Läs gärna igenom hela noga innan ni kommenterar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
A Ok ja fortsätt med det
du kan du hjälpa mig med matten imorn tror du x)? Göra ett prov åt mig HahahaS Klart jag kan ; ) ät nog ingen höjdare på att göra prov men kan nog lösa det

A Schysst ; ) fattar inte riktigt hur dom har tänkt ärligt talat haha hur ska dom veta att jag gör det helt omöjligt men kanon har inte haft tid att plugga själv.. Men det fixar du som sagt är bara första kapitlet på matte b, och du har väl läst det för länge sen
S Haha veta vad ? jo det var ett tag sen nu, ett år kanske ; )
A Att det är jag som gör provet, skrev ju det ; ) aja det fixar mitt lilla geni
S Vadå måste man göra ett eget prov
A Ne man loggar in på en hemsida sen är provet där eller va?
S Amen jaha menar du att du ska göra ett prov så
nu fattar jag tänkte väl att det var lite konstigt A Nu är jag inte med på vad du trodde jag menade men tror du fixar det imorn?
S Vad exakt menar du nu unge man?
A Menar att jag kmr till dig imorgon. Loggar in på hemsidan.Sen gör du provet åt ***** precis så =D
S Nuu lugnar vi ner oss lite jag vet inte ens helt vad det är på =D
A Inte jag heller lär ju bli bättre än om jag gör det själv i vartfall
S Då skulle jag få skiten om det gick dåligt måste få veta vad det är om först sen kan vi överväga det
A Lägg av klart du inte kommer få kommer aldrig klara det själv så. Är typ ekvationer och algebra och sånt antar jag
S Men nej ***** slow down måste du göra det imorgon alltså?
A Okej Yes imorn är sista dagen
S Men omg fan *****
A Du gör som du vill :P kan ju inte gå sämre iaf
S Men fan ***** säg inte så
A Haha vad
S Nu lägger du det på mig känner jag
A Ja sry fixar det själv
S Men ah nu får du mig att känna mig taskig. Hur lång tid får du på dig?
A Ingen fara kom på att du hatar sånt där typ en halv dag tror jag
S Att göra provet? Ne va brukar väl va nån timme? Men okej få se vad det är för typ av uppgift så kanske
A Ne är ngt special
haha kanske funkar inte
men har en annan som gör det åt mig nu så glöm det bara S Asså du är otrolig

A Vad har jag nu gjort
kan ju inte tvinga dig, särskilt inte när man verkligen känner att du absolut inte vill. Men det löste sig så inga problem S Menar mer att du borde pluggat och och gjort det själv såklart (y)
A ja ja borde jag kanske
S Kanske? X)
A Men shit vad ska jag göra åt det nu x) tur någon vill hjäpa mig iaf och inte bara ger mig en utskällning ist x) x)
S Omg
A Haha vi släpper det där =D
S *svarar inte på ett tag skickar meddelandet nedan*
A Haha ingen mer drama för dig idag räcker med dosen du fick igår (;men hörs imorn (utan matte prov hade så kul ikv nu blir spännande o höra vad det var =D puss älskar diiiiig! (Det igår var inte jag inblandad i)
S Aa men fan det där var droppen. Jo får hoppas det är nått att ha (y) puss love u
A men vad nu droppen låter inget bra? Menade inget illa du hade ju faktiskt frågat själv om jag ville ha hjälp innan så ta inte illa upp skrev väl lite dumt bara

S Aa men fan "tur någon hjälper mig iaf" vafan jag bryr mig bara om dig du själv som förlorar på det. Och inte menade jag väl hej jag gör dina prov åt dig jag menade väl självklart att hjälpa dig förstå men det dög jävligt tydligt inte
A Och jag bryr mig bara om dig
syftade bara på matten om det nu inte gick fram. Och det är skit schysst att du erbjöd mig hjälp men det skulle vi börjat med tidigare isf och det är så klart mitt fel att det inte blev av =D alltså behövde jag någon som gör det åt mig imorgon. Och det är fullt förståelig att du inte ville när du inte ens vet vad det handlar om. jag har väl gjort en del för dig också va
men altså du får väl vara arg på mig då om du tycker jag förtjänar det men menade inget illa.S Orkar inte med det här nu så no comments (y)
A Inte jag heller har redan bett om ursäkt men det dög vist inte. Aja om det nu var droppen så trevligt att lära känna dig hej hej
S Är du seriös nu?
Text redigerad på uppdrag av trådskaparen. Att smilisarna ser ut som det gör reserverar jag mig för. Ändringen är dock inte helt klar.
/Herr_Oin, moderator
Senast redigerad av Herr_Oin 2010-02-09 kl. 17:07. Anledning: Redigerat felaktigheter på uppdrag av Hadar
Senast redigerad av Herr_Oin 2010-02-09 kl. 17:07. Anledning: Redigerat felaktigheter på uppdrag av Hadar
? Alla svar är uppskattade!