Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-06, 16:34
Medlem
Spikie1337s avatar
Hej. Jag kan inte skriva ÅÄÖ pa mitt tangentbord. Jag har ett engelsk verision av windows XP men jag kan inte andra mitt tangentbord till ett svensk. Jag har ett Saitek Cyborg och har forsokt att hitta nagot slags sprak pack men det finns inte. Snalla hjalp det ar riktigt irriterande. Finns det nagot sett att gora tangentbordet svenskt?
Citera
2010-02-06, 16:35
Medlem
raggarsvins avatar
Leta efter nationella inställningar i windos så kan du ändra till svenskt tangentbord där.
Citera
2010-02-06, 16:36
Medlem
Spikie1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Leta efter nationella inställningar i windos så kan du ändra till svenskt tangentbord där.

Vart nagonstans?
Citera
2010-02-06, 16:41
Medlem
Spikie1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikie1337
Hej. Jag kan inte skriva ÅÄÖ pa mitt tangentbord. Jag har ett engelsk verision av windows XP men jag kan inte andra mitt tangentbord till ett svensk. Jag har ett Saitek Cyborg och har forsokt att hitta nagot slags sprak pack men det finns inte. Snalla hjalp det ar riktigt irriterande. Finns det nagot sett att gora tangentbordet svenskt?

Jag fick hjälp av en kompis så det gick i alla fall så behöver inte den här tråden nå mer.
Citera
2010-02-06, 16:41
Bannlyst
Jag klickar bara på shift+alt på vänstra sidan av tangentbordet Haha
Citera
2010-02-06, 16:46
Medlem
Spikie1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1mpman
Jag klickar bara på shift+alt på vänstra sidan av tangentbordet Haha

nej det fungerade inte så man var tvungen att gå in i språk. brukar annars funka ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in