Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-02-06, 13:31
  #1
Medlem
Vad tänker du på?

Nästan varje gång jag har haft sex så dyker denna fråga upp.
Jag har ingen aning hur jag ska svara på den frågan.
För jag brukar inte tänka på något speciellt.

Har ni varit med om samma fråga dyka upp, eller är det bara mig
det gäller? Hur skulle ni svara för att göra tjejen lite gladare?
Citera
2010-02-06, 13:34
  #2
Medlem
6tasys avatar
Svara bara : dig
Citera
2010-02-06, 13:48
  #3
Medlem
supermassives avatar
Du kan svara; "dig", "inget", "hur skönt det var", "vad bra du är i sängen" m.m.
Citera
2010-02-06, 13:52
  #4
Medlem
Muckans avatar
Sålänge du inte tänker ngt smikrande(för henne) så ljug ihop ngt ENKELT. Komplicerade lögner avslöjas mycket enklare.
Citera
2010-02-06, 13:54
  #5
Medlem
Chokladpralinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kona88
Hur skulle ni svara för att göra tjejen lite gladare?

Varför kan du inte bara säga som det är, att du tänker på ingenting?
Det finns ingen anledning att reagera på ett sådant svar.
Känner du ofta att dina svar måste roa och muntra upp din tjej i en neutral situation?
Citera
2010-02-06, 13:55
  #6
Avstängd
fontanellmannens avatar
Jag har haft planer på att någon gång stöna mitt eget namn av "misstag", knuffa undan tjejen och sätta mig och tokrunka medan jag smeker mig själv ömt och kärleksfullt. Det hela avslutas med att jag kladdar in satsen över hela magen, fortfarande stönandes "fontanellmannen, åh, du gör det så bra", varefter jag lägger mig och sängröker med mig själv.

Vad tror ni om det?
Citera
2010-02-06, 13:58
  #7
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladpralinen
Varför kan du inte bara säga som det är, att du tänker på ingenting?
Det finns ingen anledning att reagera på ett sådant svar.
Känner du ofta att dina svar måste roa och muntra upp din tjej i en neutral situation?

Well said!

Man svarar väl vad man tänker på? Tänker man på ingenting så säger man det. "Jag ligger bara här och slappnar av utan att egentligen tänka på nåt".
Senast så körde jag faktiskt "Jag tänker på din arbetskamrat NN" när jag fick frågan Iofs är damen jag hade bredvid mig då såpass avslappnad att hon redan vet om det Tänk om alla damer kunde vara lika relaxed?
Citera
2010-02-06, 15:19
  #8
Medlem
Larsenhetens avatar
Ärlighet vara längst : ) Säg som det är... "Jag tänker på din mamma" "Just nu tänker jag på gyroskött" eller varför inte "rimjobba din lillebror är precis vad jag tänker på nu"
Citera
2010-02-06, 15:22
  #9
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fontanellmannen
Jag har haft planer på att någon gång stöna mitt eget namn av "misstag", knuffa undan tjejen och sätta mig och tokrunka medan jag smeker mig själv ömt och kärleksfullt. Det hela avslutas med att jag kladdar in satsen över hela magen, fortfarande stönandes "fontanellmannen, åh, du gör det så bra", varefter jag lägger mig och sängröker med mig själv.

Vad tror ni om det?

Kör på! Jag tror att det kommer att uppskattas enormt. Av dig iaf.
Citera
2010-02-06, 15:26
  #10
Medlem
lompan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsenheten
Ärlighet vara längst : ) Säg som det är... "Jag tänker på din mamma" "Just nu tänker jag på gyroskött" eller varför inte "rimjobba din lillebror är precis vad jag tänker på nu"



Jag kör - "Jag är klar nu och du ska dra, låt det hända!".
Citera
2010-02-06, 22:16
  #11
Medlem
otukts avatar
Cigg.
Citera
2010-02-06, 22:49
  #12
Medlem
adorkables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otukt
Cigg.

Finns inget skönare.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback