byggrossiten sålde på krita, och brukar då sälja svart, speciellt de mindre byggrossiter brukar köra minst 30% svart, annars hade de inte kunnat överleva konkurrensen med de stora jättarna
byggrossiten sålde på krita, och brukar då sälja svart, speciellt de mindre byggrossiter brukar köra minst 30% svart, annars hade de inte kunnat överleva konkurrensen med de stora jättarna
Timmell gjorde en jävla massa jobb hos kosovoalbaner, satte in nya dörrar, innerdörrar, badrum , kök,
de gjorde hela radhuset, normallt brukar de göra bara halva jobbet
Ja, det kändes som om det blev en mer omfattande renovering än normalt!
Hade väntat mig lite mer känsloyttringar från kosovoalbanerna. Inte luftskott med automatvapen direkt, men lite glädje hade suttit på sin plats med tanke på insatsen.
Ja, det kändes som om det blev en mer omfattande renovering än normalt!
Hade väntat mig lite mer känsloyttringar från kosovoalbanerna. Inte luftskott med automatvapen direkt, men lite glädje hade suttit på sin plats med tanke på insatsen.
Håller med. Den där renoveringen kostade tv4 mycket pengar. Familjen betalade 70k svart till polacken och fick i utbyte mot lite snyft i tv hela radhuset renoverat, bra deal helt klart
en elektriker tar 150 kronor för varje eluttag... + minst 400kr per timme,
folk som anlitar svartarbetare måste själv läsa på lite, det finns you tube...
ha lite kunskaper,
de skulle renovera hela radhuset för 180.000 kronor, nya rör, radiatorer, ny el, våtrum, kakel, nya golv och nya väggar, ny innertak, nya köksmöbler.. måttbeställda,
nya fönster, nya innerdörrar, ny ytterdörr, nya golv i alla rum, vad har jag missat?
hela Sverige bygger svart, men man måste anlita proffs och själv kunna lite grundläggande byggnormer