2014-03-20, 21:58
Medlem
rex144s avatar
denne Jimmi är han media kåt?
mikrofon kåt?

han njuter av att visa sig upp på tv,
Citera
2014-03-20, 21:59
Medlem
rex144s avatar
Per Nygren,,, vilken fitta, han passar inte i TV,

han kan inte konfrontera dessa psykopater, han pratar som en lågstadielärare,
Citera
2014-03-20, 22:02
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Känns lite små surt när dom har med folk som betalat hälften så mycket som det skulle kosta att få det utfört av riktiga hantverkare! Man får vad man betalar för.

Sen var deras "jakt" på Zlatko komisk när dom springer efter när han redan börjat köra därifrån och sen försöka få det till att han smiter från dom. Och att tappa bort någon på en motorväg
Senast redigerad av teddyB_VBG 2014-03-20 kl. 22:06.
Citera
2014-03-20, 22:05
Medlem
IncredibleBulks avatar
Hyfsat misslyckad konfrontation. Klåpig episod den här veckan.
Citera
2014-03-20, 22:06
Medlem
Är det bara Sveriges nya pensionsräddare som är med i fuskbyggarna denna säsong ?

invandrare som anlitar andra invandrare som startat byggbolag men inte kan bygga.....
Citera
2014-03-20, 22:10
Medlem
IncredibleBulks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Är det bara Sveriges nya pensionsräddare som är med i fuskbyggarna denna säsong ?

invandrare som anlitar andra invandrare som startat byggbolag men inte kan bygga.....

Tanken slog mig också. Utan att ha statistik för det så kändes första säsongen som det omvända - ljushåriga svenskar luras av ljushåriga svenskar. Min stilla undran gäller alltså om detta är något redaktionen har funderat på.

Jag lägger ingen värdering i ursprunget på de inblandade, mest på att ALLA betalar i förskott.
Citera
2014-03-20, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IncredibleBulk
Tanken slog mig också. Utan att ha statistik för det så kändes första säsongen som det omvända - ljushåriga svenskar luras av ljushåriga svenskar. Min stilla undran gäller alltså om detta är något redaktionen har funderat på.

Jag lägger ingen värdering i ursprunget på de inblandade, mest på att ALLA betalar i förskott.

Eller så är det det nya Sverige vi ser. Det börjar bli fullt i pizzabranchen och istället startar Ali, Mehmet, Dragan och allt vad dom heter, byggbolag. Bygga kan dom inte, däremot är dom jävligt billiga. Alltid billigare än varenda konkurrent och snacka som fan kan dom också. Sen raggar man kunder bland landsmän och godtrogna svenskar.
Citera
2014-03-21, 16:25
Medlem
henkesss avatar
Första konfrontation vilket skämt. Dom såg ju att han redan hade börjat åka iväg.
Börja kuta och gapa att han skulle stanna såg ju bara roligt ut Amatörer.
Citera
2014-03-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Första konfrontation vilket skämt. Dom såg ju att han redan hade börjat åka iväg.
Börja kuta och gapa att han skulle stanna såg ju bara roligt ut Amatörer.

Lennart Fjantdahl kan man ju inte påstå var något bättre på det.
Han stod ju mest och tjatade "men du...", "du...", "du är ju en fuskare.." mot stängda dörrar och flyende entreprenörer.

Noterar att de i årets säsong frångått manus en hel del vad gäller inslagen med Tumstocken.
Han sitter inte längre "i en bil med mörka rutor" och "lyssnar på vad som sägs".
Inte heller berättar de att de inte säger vilka de är "för att undvika att de slingrar sig och ger felaktiga svar".

Det enda som egentligen är som det brukar vara är Timells ojande och att alla muppar fortfarande betalar i förskott och inte förstår varför byggaren de hittade i tunnelbanan inte är seriös.
Citera
2014-03-22, 13:10
Medlem
Ratis avatar
Vilka låtsaspoliser. Dom överdramatiserar verkligen med biljakter och allt möjligt.
Citera
2014-03-27, 21:10
Medlem
IncredibleBulks avatar
Nämen! Betalades det i förskott även i detta program?
Citera
2014-03-27, 21:16
Medlem
rex144s avatar
en polack denna gång, jag oxå polack, haha,
25.000 kr för köksmöbler är ett bra pris,
Timmel sade att köksmöbler kan aldrig kosta 100.000kr i Sverige, såg ni hur Timmel skrattade?

jag har sett köksmöbler för 120.000kr i Sverige,

det är inte som på IKEA, möblerna görs på fabrik, måttbeställs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in