• 1
  • 2
2004-02-27, 22:16
Medlem
Boogaloos avatar
Jag skulle gärna bidra till er intressanta diskussion, men eftersom min dekoder legat i koma hela NHL-säsongen så har jag inget att komma med... :mad:
Citera
2004-02-27, 22:21
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Jag skulle gärna bidra till er intressanta diskussion, men eftersom min dekoder legat i koma hela NHL-säsongen så har jag inget att komma med... :mad:

Funkar inte piratkortet längre??
Citera
2004-02-27, 23:07
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Funkar inte piratkortet längre??
Är du skadeglad, din...

Ärligt talat så har hela skiten säckat ihop. Tänkte dock vänta med att skaffa nytt innan jag flyttat, vilket sker till sommaren.
Citera
2004-02-27, 23:32
Medlem
Zosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Anfallet ser lite halvvasst ut..
Ja, fast ditt alternativ med Tanguay som vinge suger ju inte direkt heller
Citera
2004-02-28, 01:20
Medlem
Ralfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Är du skadeglad, din...

Ärligt talat så har hela skiten säckat ihop. Tänkte dock vänta med att skaffa nytt innan jag flyttat, vilket sker till sommaren.

På min har hårddisken pajjat...men canal + ser jag ju ändå=)
Citera
2004-03-01, 06:59
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Ställer mig lite frågande till ditt val av backar, att Aucoin är en helt ok nhl-spelare visste vi väl redan?=) Nu måste jag erkänna att jag sett alldeles för få matcher i vilka Le Habitants eller Islanders deltagit för att kanske egentligen kunna uttala mig om backvalet + Ryder...Souray har väl gjort hyfsat med poäng, men hans defensiva insatser vet jag inte mycket om...och Ryder liger väl på knappt 50 poäng skulle jag tro? Inte dåligt för en rookie i dessa dagar...Datsyuk har ju blommat ut en del den här säsongen, den jag är mest överraskad över må jag tillstå är Nash...

Jo Aucoin har gjort några bra säsonger tidigare, men har i år blommat ut rejält...

Ryder har kommit igång rejält nu efter en ganska så trög start.. Om man nu ska ha poäng som någon värdemätare hur någon spelat, så är 50 poäng bra för en rookie.. Sen är ju inte säsongen slut ännu och det kan ju bli fler poäng..

Konstigt förresten att Lang numera spelar med tröja #99
(iaf när man tittar på laguppställningen på ESPN)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in