2025-05-22, 19:43
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Spelar för sjutton ingen roll om hon är rumänsk zigenare eller rumänsk fascist, hon har ett jobb att sköta i Bryssel men åker hem och grinar för lite tjafs, då ska hon inte representera Sverige, avsätt henne omeddelbart, det hon gör är arbetsvägran. Syltrygg!

Hon blev uppmanad att åka hem.
Det är vanligt att de blir det vid incidenter.
Citera
2025-05-22, 19:51
Medlem
Låter osannolikt att dom skulle ha börjat slåss
Citera
2025-05-24, 20:10
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Hon blev uppmanad att åka hem.
Det är vanligt att de blir det vid incidenter.
Skitsnack, om du tjafsar med någon på jobbet, blir du uppmanad att åka hem om du har något viktigt att göra? Klarar man inte av tjafs och konflikter så ska man inte representera Sverige. Ursula skulle käka henne till frukost, återigen, syltrygg.
Citera
2025-05-24, 22:01
Medlem
P55s avatar
Citat:
Skitsnack, om du tjafsar med någon på jobbet, blir du uppmanad att åka hem om du har något viktigt att göra? Klarar man inte av tjafs och konflikter så ska man inte representera Sverige. Ursula skulle käka henne till frukost, återigen, syltrygg.

Nu vet jag att det var så och vad du tycker skiter jag fullständigt i. Reglerna är så!

Och vad har den där Ursula med detta att göra?
Citera
2025-05-25, 07:36
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Nu vet jag att det var så och vad du tycker skiter jag fullständigt i. Reglerna är så!

Och vad har den där Ursula med detta att göra?
Ursula är högsta hönset, det tillhör allmänbildning att veta.
Om du påstår att reglerna är att skicka hem parlamentariker om tjafs uppstår, länka till dessa regler eller framstå som en kränkt syltrygg.
Citera
2025-05-25, 13:49
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursula är högsta hönset, det tillhör allmänbildning att veta.
Om du påstår att reglerna är att skicka hem parlamentariker om tjafs uppstår, länka till dessa regler eller framstå som en kränkt syltrygg.

Visst vet jag vem hon är!
Och vad regler som gäller kan du själv ta reda på, och resten, om hennes hemskickande m.m. kan och vill jag inte informera dig om!
Citera
2025-05-25, 16:04
Medlem
hon kom till sverige direkt från rumänien där hon enligt flera ska ha bedrivit en olönsam verksamhet i bukarest ökända bakgator. precis som många svartskallar som försöker ställa sig in hos sionhorden började hon tala fint om invandringen för att få in ett ben i värmen för att sen visa sina rätta färger. nu är hon kissekattens (busch thor) talesperson. glöm inte det här, det hon säger är vad kissekatten delegerar henne att göra. allt den här rumänska gatuflickan spyr ur sig är i själva verket kissens röst.
Citera
2025-05-26, 10:23
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Visst vet jag vem hon är!
Och vad regler som gäller kan du själv ta reda på, och resten, om hennes hemskickande m.m. kan och vill jag inte informera dig om!

Varför frågar du vem Ursula är om du nu helt plötsligt vet vem hon är?

Jag kollade in om EU parlamentet hade några sedana regler och de existerar inte, sedan ringde jag regeringskansliet i Sverige och frågade och några dylika regler finns inte i Sverige heller, så du sitter med andra ord och ljuger.
Citera
2025-05-26, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plingirutan
hon kom till sverige direkt från rumänien där hon enligt flera ska ha bedrivit en olönsam verksamhet i bukarest ökända bakgator. precis som många svartskallar som försöker ställa sig in hos sionhorden .
Du menar att hon jobbade på Bukarests ökända bakgator tills hon var så gammal som fem år? Väldigt driftigt småbarn i så fall....
Citera
2025-05-26, 15:36
Avstängd
thaimans avatar
Denna kvinna är den mest enögda som finns.
Håller bara på Judarna "all skit är alla andras fel" Hon är osympatisk och självgod. Hu Busken kunde ersätta henne med företrädaren är för mej en gåta
Citera
2025-05-26, 17:30
Medlem
P55s avatar
Citat:
Varför frågar du vem Ursula är om du nu helt plötsligt vet vem hon är?

Jag kollade in om EU parlamentet hade några sedana regler och de existerar inte, sedan ringde jag regeringskansliet i Sverige och frågade och några dylika regler finns inte i Sverige heller, så du sitter med andra ord och ljuger.

Lilla vän det räcker nu!
Jag har inte påstått att jag inte vet vem hon är och fortsätt du och ring runt.
Och läs en gång till om vad jag skrev.
Citera
2025-05-26, 19:56
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Lilla vän det räcker nu!
Jag har inte påstått att jag inte vet vem hon är och fortsätt du och ring runt.
Och läs en gång till om vad jag skrev.
Lilla gumman, du skrev "den där Ursula", försökte lilla fröken vara rolig? Då misslyckades du kapitalt.
Sedan kanske det är en feministisk KD regel att man åker hem och grinar när man tjafsat. Ger man sig in i leken får man leken tåla, satans syltryggar i hela KD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in