2010-02-06, 02:34
Medlem
Anklagares avatar
Jag har under en längre tid letat efter en sida där man kan se filmen Freaks (från 1932) då jag i stora delar av mitt liv varit fascinerad av missbildningar/"sideshow-freaks". Eftersom den här filmen verkar extremt sällsynt (iaf på internet )har jag ännu inte funnit en sida där man kan se filmen ifrån. Eftersom FB är allvetande kanske någon kan underlåta sig till att assistera en simpel plebej i detta mycket viktiga uppdraget för vår stats överlevnad.
Citera
2010-02-06, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anklagare
Jag har under en längre tid letat efter en sida där man kan se filmen Freaks (från 1932) då jag i stora delar av mitt liv varit fascinerad av missbildningar/"sideshow-freaks". Eftersom den här filmen verkar extremt sällsynt (iaf på internet )har jag ännu inte funnit en sida där man kan se filmen ifrån. Eftersom FB är allvetande kanske någon kan underlåta sig till att assistera en simpel plebej i detta mycket viktiga uppdraget för vår stats överlevnad.

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=6355110065089064433&hl=en&a utoplay=1

om dålig kvalité är okej så!

EDIT:

http://stagevu.com/video/eaquyjtmdcyd

hittade den på stagevu också <: bättre kvalité (om möjligt)
Citera
2010-02-06, 02:43
Medlem
Iblis66s avatar
Www.watch-movies-online.tv
Den filmen är så jävla bra! Gooble gobble gooble gobble!
Citera
2010-02-06, 02:50
Medlem
Anklagares avatar
Tack som fan guys! Har letat efter den till och från i ett år nu typ
Citera
2010-02-06, 03:12
Medlem
Weejays avatar
One of us!
En fantastisk film må jag säga!
Citera
2010-02-06, 09:14
Medlem
oets avatar
Filmen finns annars att köpa för 69kr på discshop vilket är ganska överkomligt pris.
Citera
2010-02-06, 20:50
Medlem
Anklagares avatar
Men jag är snål som en jude i öknen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in