• 1
  • 2
2010-02-05, 19:15
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Otroligt.

Jag vet inte vad standardprogram är för påhitt, måste vara nåt skit i aero-gränssnittet som jag inte använder själv. Program heter det i "classic"-läge under startmenyn. Du ska INTE in i nån kontrollpanel.

Vet inte vade modiify å annat junk är heller, jag har inte sagt nåt om det, jag ser heller ingen annan som gjort det. Gör du?

Att det står "modify" å sånt antar jag att du är inne i lägg till och ta bort program, isf är du helt åt skogen snett ute, på en trehjuling och cyklar till och med.

Det ska enligt din egen instruktion finnas nåt som heter postgres command prompt på den angivna platsen eller nåt liknande.

Haha, du hjälper en sopa här.

Aja, nu hittade jag det. Men jag får fortfarande samma resultat, dvs att reindex inte är ett internt kommando, externt kommando, program och kommandofil.

Jag får fortfarande samma resultat på den andra grejen också...

Vad är felet?
Citera
2010-02-05, 19:21
Moderator
Protons avatar
Det andra felet gissar jag på att det är ett problem med nån sökväg. Är du säker på att filen ligger exakt på det ställe som anges av texten?

Verkar väldigt underligt, om du nu verkligen startat postgres kommandotolk och inte windows kommandotolk, att du får ett windows-felmeddelande. Jag litar inte alls på att du har gjort rätt av förklarliga orsaker.....

Vad är det du försöker göra egentligen?
Citera
2010-02-05, 19:23
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Det andra felet gissar jag på att det är ett problem med nån sökväg. Är du säker på att filen ligger exakt på det ställe som anges av texten?

Verkar väldigt underligt, om du nu verkligen startat postgres kommandotolk och inte windows kommandotolk, att du får ett windows-felmeddelande. Jag litar inte alls på att du har gjort rätt av förklarliga orsaker.....

Vad är det du försöker göra egentligen?

Start - alla program - postgreSQL - PostgreSQL command prompt...
Citera
2010-02-05, 19:27
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Start - alla program - postgreSQL - PostgreSQL command prompt...
Det där verkar ju rätt lovande

Du har däremot fortfarande inte svarat på frågan vad det är du försöker göra egentligen.
Citera
2010-02-05, 19:32
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Det där verkar ju rätt lovande

Du har däremot fortfarande inte svarat på frågan vad det är du försöker göra egentligen.

Ojj, missade den.

Det är så att jag har problem med pokertracker och har fått instruktioner att göra såhär för att få det att fungera. Men det verkar varken fungera med command prompt eller textdokumentet.
Citera
2010-02-05, 19:40
Moderator
Protons avatar
Som sagt, är du säker på att den där sökvägen till konfigurationsfilen är riktig? Om du inte öppnar en befintlig fil utan försöker skapa en ny kan man ju gissa på att det är FEL sökväg du har angett.
Citera
2010-02-05, 21:17
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Som sagt, är du säker på att den där sökvägen till konfigurationsfilen är riktig? Om du inte öppnar en befintlig fil utan försöker skapa en ny kan man ju gissa på att det är FEL sökväg du har angett.

Vad är sökväg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in