2015-05-10, 12:46
Medlem
YolandiVissers avatar
Cannabis
Citera
2015-05-20, 20:38
Medlem
graffdatshits avatar
Har enbart testat att ha sex påverkad utav alkohol och/cannabis. Under alkoholpåverkan så har det flera gånger sugit, medans det vissa gånger har varit riktigt nice!

Att ha sex påverkad utav röka kan kännas fett nice asså! Bättre än nyktert sex ibland. Dock så kan det kännas djävligt weird emellanåt när man spacear ut i sina flummiga tankar!

Jag hade en enorm önskan om att testa sex på tjack förr när man höll på mycket med det. Har dock slutat efter en incident. Men jag har funderat rätt mycket det sista över att testa sex på metamina typ. Någon som har några trevliga erfarenheter utav det?
Citera
2015-05-24, 05:53
Medlem
Tjack är ett måste för att sexet ska bli riktigt nice.
Citera
2016-07-18, 02:05
Medlem
konstigtjejs avatar
Alkohol + kola ger en riktigt bra känsla. Blir lätt torrt med gräs men det är gött när det väl är igång

/ tjej
Citera
2016-07-18, 16:59
Medlem
Underbart att ha sex med ladd i kroppen, finns inget bättre när man tar ihop med sällskapet 😄
Citera
2016-07-19, 13:38
Medlem
graffdatshits avatar
Kör en update...

Sex på E, inte grymt direkt, man ba tappar fokus och dör av dålig kondis!

Sex på tjack, fett nice!

Sex på opi alko rök kombo, illa mående!
Citera
2016-07-29, 17:42
Medlem
Sek-Losos avatar
När man vant sig med sex och tjack blir allt annat ganska tomt...Men då pratar vi alltså knulla, snuska sig, leva ut...

När man ska älska med sin fru på bröllopsnatten skulle jag nog köra drogfritt...

också viktigt att båda är påtända annars kan det bli lite konstigt

På tal om det så sitter jag här med en 20-årig filippinska och röker meth så snart ska det knullas i 12 timmar eller så

Hoppas ni har det bra också
Citera
2016-07-30, 01:05
Medlem
Cannabis är aldrig fel. Sex på svamp var väldigt djuriskt, grymt skönt och surrealistiskt.
Citera
2016-08-15, 12:23
Medlem
Tjack knulla är magiskt...
Citera
2016-08-18, 23:38
Medlem
Får inte alla nykter...

Weed,tjalle,e, mdma,koks,methylone, mephedrone för all del men 2cb är intressant om hon e på till 100% 🤘😂
Citera
2016-11-16, 20:49
Medlem
Cannabis och sex är underbart. Jag som annars är lite blyg av mig vågar leva ut och vara riktigt snuskig (vilket också har lett till att jag vågar det nyktert nu)
Som tjej rekommenderar jag cannabis!
Citera
2016-11-18, 00:11
Bannlyst
Tjejer som tar Amfetamin,Kristall som jag känner ska tilläggas, är samtliga sjukt kåta på dessa 2 substanser, blev helt chockad när jag väl märkte detta speciellt 2 av dessa blir helt tokiga och så sjukt galna att dom ställer upp på precis allt, så snacka om att man nu mera är jävligt på att ta med sig kristall tex när man ska träffa dessa tjejer! helt galet, fick ena tjejen att komma en gång och så direkt efter hon kommit så fortsatte jag efter 10-20sek och då kom hon igen efter 2-3min och så fortsätter det sådär..så jodå droger iaf kristall är rena rama kåt pulvret för tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in