• 3
  • 4
2010-02-14, 18:05
Tänk på att narkotikan är inlåst i ett kassaskåp, som ska vara låst även under öppettid, så att det tar tid att öppna det.
Citera
2010-02-14, 18:07
Farsan hade inbrott på sitt apotek två gånger, men de kom inte över nått narkotiskt eller pengar. Men när de byggde om så låg där flera 100-pack Dolcontin i containern utanför. Som tur var hittade byggjobbarna dem o lämnade in dem.
Citera
2010-02-14, 20:15
Medlem
gugglianos avatar
hahahah, "backa in och ta det man kommer åt"

kul sen när man kommer med en livsförbrukning av avmaskningstabletter och P-piller tex.

"öh, bruden, vill du köpa billiga p-piller??"
Citera
2010-02-14, 20:54
Medlem
qwiiiks avatar
Jag rånade ett apotek en gång eller det var nog mer att jag snatta för jag fick bara med mej en tub glidmedel
Citera
2010-02-14, 21:08
Medlem
Bartman777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Jag skulle nog slå till på en stor leverans, först såklart research om när man ska slå till för att få så mycket roliga grejer som möjligt och inte massa tandborstar med bamsemotiv på.

Haha
Det vore fail
Senast redigerad av Bartman777 2010-02-14 kl. 21:15.
Citera
2010-02-15, 17:20
Medlem
Skåpet du vill åt är märkt SÄK:000000(Något nummer,inte det jag skriver ut här).
I alla fall på dom apotek jag har varit.
Sedan kan jag säga att dom oftast inte vart låsta dagtid.
Men så till allvaret,råna inte ett apotek.
Det kommer bara medföra lidande för personalen i form av chock och andra tråkiga efterverkningar.
Att göra inbrott på ett apotek är inte heller lönt då det är lika välbevakat som banken(Sjukt nog).
Citera
2010-02-15, 17:51
Medlem
1800KELLYs avatar
Låter som en dum idé.

Krävs nog en hel del planering för att kunna få med sig något av värde.
Citera
2010-02-15, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Walter_Sobchak
kidnappa någon som jobbar där och tvinga med den och öppna skiten, sen drar du till Thailand..Det är bare tutta och kör!
Eller så åker du till thailand och köper det du vill ha i vilket apotek som helst?
Citera
2010-02-15, 21:01
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Tänk på att narkotikan är inlåst i ett kassaskåp, som ska vara låst även under öppettid, så att det tar tid att öppna det.

Jo dom är knappast det lättaste att öppna så troligtvis måste man lasta bort dem från platsen och sedan gå loss på skåpen någon annanstans.

Förövrigt är det nån vet hur veterinärer förvarar sina mediciner? Har svårt att se att dem har lika stränga regler som apotek.

Där borde det juh finnas ketamin och fenobarbital allafall.
Citera
2010-02-15, 21:09
Medlem
Epimetheuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
När och hur kommer dom? säkerheten runt dom?
Jag har kört leveranser till apoteket.
Dom körde jag nattetid, med vanlig lastbil, hade egen nyckel till apotekets bakdörr och ställde in backarna innanför dörren och tog med mig tomgodset.

Ingen bevakning, och bara en trött och omotiverad vanlig lastbilschaffis...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in