Min gamla bärbara dator har nyligen börjat fungera igen men de gamla versionerna av MSN Messenger funkar inte. Bara Windows Live Messenger fungerar men drar så jäkla mycket minne från den så det är det enda man kan göra. Finns det inga alternativ till Windows Live Messenger där jag ändå kan logga in på mitt hotmail-konto?
Min gamla bärbara dator har nyligen börjat fungera igen men de gamla versionerna av MSN Messenger funkar inte. Bara Windows Live Messenger fungerar men drar så jäkla mycket minne från den så det är det enda man kan göra. Finns det inga alternativ till Windows Live Messenger där jag ändå kan logga in på mitt hotmail-konto?
Hade samma problem som dig. Testade många olika klienter men sen hittade jag Digsby. Det funkar jättebra och är väldigt likt MSN Messenger. Finns massa teman och annat att ladda ner om man vill.
aMSN rekommenderas starkt! Har själv använt det som alternativ till WLive Messenger då jag hade problem med att installera windows klient på mitt 64-bit Windows XP operativ!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!