2010-02-04, 17:24
Medlem
Träffar en kille och man skulle kunna definiera oss som KK's. Förra veckan träffades vi ett par gånger, åt middag, hade sex, myste och sov tillsammans. Sedan blev det helg och vi träffades ute, vilket var en överraskning (han visste att jag skulle till ett speciellt ställe och kom dit ensam). Detta ledde till att vi gick hem tillsammans. Allt var bra.

På morgonen är han plötsligt ganska kall, vi har sex, pussas lite osv men han verkar vara väldigt bakis. Jag tar en liten promenad för att slänga ett brev på lådan, kommer tillbaka och det är dålig stämning. Han måste prata i telefon och mejla lite, jag sköter mitt.

20 min senare blir han mer och mer stressad och säger att han håller på att få en panikattack. Sedan väder han sig om och nästan skriker - KAN DU GÅ HEM NU? jag slänger igen dörren i hans ansikte och drar. 30 min senare får jag ett förlåt sms. Jag svarade inte.

VAD SKA JAG GÖRA?
Senast redigerad av stoneroses 2010-02-04 kl. 18:14.
Citera
2010-02-04, 17:26
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Du säger att du inte svarat honom på en vecka - är du osäker på skälet till detta eller?
Citera
2010-02-04, 17:29
Medlem
callocains avatar
Ja, vad fan ska du göra? Skriv vad du vill så kanske vi har en rimlig chans till att veta det...

Historien hänger inte ihop heller, var ni hos honom? Varför hade du med dig ett brev på krogen för att sedan posta det på morgonen? Eller var du förbi dig själv och sen kom tillbaka?
Citera
2010-02-04, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Du säger att du inte svarat honom på en vecka - är du osäker på skälet till detta eller?

Första dagen tänkte jag att jag ville vänta tills han nyktrade till och säkert hörde av sig igen. Vilket aldrig skedde. Han har varit helt tyst, inte smsat, inte ringt, inte ens skrivit till mig på fb.

Ju fler dagar som passerat har jag blivit mer och mer osäker i och med att jag själv i en liknande situation skulle smsat/ringt tills jag visste att problemet var löst.

Mina tankar börjar gå i banor som, "han bryr sig inte om mig, han vill bara ligga" osv.
Citera
2010-02-04, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av callocain
Ja, vad fan ska du göra? Skriv vad du vill så kanske vi har en rimlig chans till att veta det...

Historien hänger inte ihop heller, var ni hos honom? Varför hade du med dig ett brev på krogen för att sedan posta det på morgonen? Eller var du förbi dig själv och sen kom tillbaka?

Ja, vi var hemma hos honom och jag hade brevet ofrankerat i väskan med mig ut, brukat ta det piano på krogen.

Jag vill ju att han ska vara ledsen för vad som hänt? be mig om ursäkt igen, men mest av allt vill jag bara ligga? frågan är hur jag säger det utan att allt blir konstigt.
Citera
2010-02-04, 17:33
Medlem
Farmer Teds avatar
Haha, det är väl klart att han inte skriver eller ringer när du för det första slänger dörren i ansiktet på honom och för det andra ignorerar hans sms.

Bollen är hos dig, det är du som inte hör av dig.
Citera
2010-02-04, 17:34
Medlem
ohnoyoudidnts avatar
Han kanske skäms för det som hände och väntar på att du kontaktar honom? Fundera ordentligt ut vad du vill, vill du fortsätta träffas och hoppas på att det blir ett mer seriöst förhållande? Vill du fortsätta träffa honom om du vet att det bara blir som KK och inget mer?
Citera
2010-02-04, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ohnoyoudidnt
Han kanske skäms för det som hände och väntar på att du kontaktar honom? Fundera ordentligt ut vad du vill, vill du fortsätta träffas och hoppas på att det blir ett mer seriöst förhållande? Vill du fortsätta träffa honom om du vet att det bara blir som KK och inget mer?

Helst av allt vill jag ha ett förhållande och det tror jag att han vet. Efter nyår låg han med en annan tjej och jag hämnades med att vara med en annan kille (kysste honom framför min kk). Dagarna efter sade han att vi måste sluta ses för att han aldrig har varit eller är kär i mig men gillar mig så mycket(?)

Då pratade jag med honom och sa att jag ville vara med bara honom osv. sedan började vi ses igen, fast allt var mer hårt och "bara" sex-aktigt. och nu detta med panikattacken.

jag blir så ledsen av att det känns som att han tar mig för givet och egentligen bara vill ligga.
Citera
2010-02-04, 17:45
Medlem
ohnoyoudidnts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoneroses
Helst av allt vill jag ha ett förhållande och det tror jag att han vet. Efter nyår låg han med en annan tjej och jag hämnades med att vara med en annan kille (kysste honom framför min kk). Dagarna efter sade han att vi måste sluta ses för att han aldrig har varit eller är kär i mig men gillar mig så mycket(?)

Då pratade jag med honom och sa att jag ville vara med bara honom osv. sedan började vi ses igen, fast allt var mer hårt och "bara" sex-aktigt. och nu detta med panikattacken.

jag blir så ledsen av att det känns som att han tar mig för givet och egentligen bara vill ligga.

Jag tycker du borde sluta träffa honom! Det verkar att han bara vill ha sex, vilket är okej om båda håller det på samma nivå. Men du gillar uppenbarligen honom och det kommer bara göra ondare och ondare för dig att fortsätta träffas. Jag fick känslor för en kille som bara ville ha sex och jag lurade mig att jag också ville det för att kunna fortsätta träffas. Efter ett par veckor kände jag mig så tom och ensam efter att vi träffats. Efter att vi slutade träffas mådde jag snabbt bättre... Snälla, skona ditt egna mående - sluta träffa honom.
Senast redigerad av ohnoyoudidnt 2010-02-04 kl. 17:54.
Citera
2010-02-04, 17:50
Medlem
AFIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoneroses
Första dagen tänkte jag att jag ville vänta tills han nyktrade till och säkert hörde av sig igen. Vilket aldrig skedde. Han har varit helt tyst, inte smsat, inte ringt, inte ens skrivit till mig på fb.

Ju fler dagar som passerat har jag blivit mer och mer osäker i och med att jag själv i en liknande situation skulle smsat/ringt tills jag visste att problemet var löst.

Mina tankar börjar gå i banor som, "han bryr sig inte om mig, han vill bara ligga" osv.

Iaf mina "kk" förhållande har lett till ett vägskäl där någon börjar fatta mer tycke för den andra parten, har du funderat på om det är det hans ångest grundar sig i?
Han kanske inte vill velar med dig nykter men på fyllan känns det mer "överkomligt" att knulla och sedn sova, på morgonen gör det sig hela påmint när "bakisångesten" dukar fram på bordet samtidigt....2+2 osv.

Sen säger du ju i första inlägget att ni är bara definerade som "kk's", sen ändrar du dig i detta och förväntar dig mer känslor, förklara det lite bättre.

Sen om han är medlem här borde han ju lätt kunna gå in och läsa detta inlägg?
Tycker att du skulle prata med honom och se om det dykt upp något på vägen i erat "förhållande" sedan ni inledde det hela, känslor osv, istället för att fråga hela FB om det hela.
Citera
2010-02-04, 17:51
Bannlyst
Haha varför har man kk? Just det för att man vill ligga, inte för att man vill ha ett förhållande. Du är/var hans cumdumpster, deal with it.
Citera
2010-02-04, 17:53
Medlem
Bowser.nerds avatar
Varför tror du han fick panikattack? Han bad ju om ursäkt i dörren, du slängde den i ansiktet på honom, han skickar ett sms där han säger förlåt.. Eftersom du har ignorerat har han förmodligen inte vågat ta kontakt igen... Skicka ett sms och fråga hur det är med honom eller ring... Så han får en chans att förklara nu känns det inte som han fått det och vågar inte ta kontakt och förklara.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in