Citat:
Ursprungligen postat av stoneroses
Första dagen tänkte jag att jag ville vänta tills han nyktrade till och säkert hörde av sig igen. Vilket aldrig skedde. Han har varit helt tyst, inte smsat, inte ringt, inte ens skrivit till mig på fb.
Ju fler dagar som passerat har jag blivit mer och mer osäker i och med att jag själv i en liknande situation skulle smsat/ringt tills jag visste att problemet var löst.
Mina tankar börjar gå i banor som, "han bryr sig inte om mig, han vill bara ligga" osv.
Iaf mina "kk" förhållande har lett till ett vägskäl där någon börjar fatta mer tycke för den andra parten, har du funderat på om det är det hans ångest grundar sig i?
Han kanske inte vill velar med dig nykter men på fyllan känns det mer "överkomligt" att knulla och sedn sova, på morgonen gör det sig hela påmint när "bakisångesten" dukar fram på bordet samtidigt....2+2 osv.
Sen säger du ju i första inlägget att ni är bara definerade som "kk's", sen ändrar du dig i detta och förväntar dig mer känslor, förklara det lite bättre.
Sen om han är medlem här borde han ju lätt kunna gå in och läsa detta inlägg?
Tycker att du skulle prata med honom och se om det dykt upp något på vägen i erat "förhållande" sedan ni inledde det hela, känslor osv, istället för att fråga hela FB om det hela.