Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Du är en svag människa helt enkelt. Förr i tiden skötte det naturliga urvalet sånthär, nu får vi dras med människor som dig.
Väx upp och bli en man ffs.
Jag flyttade till Sverige från mitt fattiga hemland för att bli rik, istället tvingas jag jobba för väldigt lite pengar och jag mår dåligt och är deprimerad, när jag dricker mår jag bra, försök förstå mig, det är inte lätt. Min kvinna jobbar inte och vi lever på väldigt lite pengar, det är ett svårt liv.