Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2010-02-03, 18:41
Medlem
Teskeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redaktionen1974
Jag har inte sovit en blund den senaste tiden p.g.a dåligt samvete över att jag med dessa inlägg kan ha förstört Peters möjligheter att få jobb med tanke på att arbetsgivare brukar googla på de arbetssökandes namn innan de anställer!
Fail av honom att regga med sitt riktiga namn.?
Medlem
najass avatar
Citat:
Håll käften ditt jävla moderator-missfoster och avlägsna OMEDELBART inläggen jag skrev om Peter från er jävla sajt!!

Ni påstår ju att "ni värnar om yttrandefriheten". Vad är skillnaden mellan mina inlägg och all annan jävla skit som dagligen publiceras på den här satans sajten, inkl. mordhot riktade mot Peter, droghandel etc??

GÅ OCH DÖ JÄVLA IDIOT!!!!

Aha, du förstår inte detta. Då ska jag förklara. Skillnaden är att droghandel och en del andra grejor bryter mot FB:s regelverk vilket leder till radering av inlägg/trådar och påföljande åtgärd för postaren. Att bara vara en allmän idiot och skriva förvirrade inlägg är inte nödvändigtvis regelbrott. Därför står flera av dina inlägg kvar.
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Håll käften ditt jävla moderator-missfoster och avlägsna OMEDELBART inläggen jag skrev om Peter från er jävla sajt!!
Hur ska jag kunna vara en trovärdig moderator på det forum som har störst toleransnivå om jag håller käften? Så kan vi ju inte ha det!

Angående inläggen så känns det inte särskilt givande att berätta för dig än en gång hur vi hanterar inlägg som inte bryter mot några regler, men eftersom du verkar ha missat det så skriver jag det än en gång: vi raderar inget som inte bryter mot reglerna. Vill du ändå ha något raderat så kontakta admin, admin3 eller admin4 och om inte det faller dig i smaken kan du kontakta Flashback International Inc.

Citat:
Ni påstår ju att "ni värnar om yttrandefriheten". Vad är skillnaden mellan mina inlägg och all annan jävla skit som dagligen publiceras på den här satans sajten, inkl. mordhot riktade mot Peter, droghandel etc??
De bryter inte mot reglerna. Du har fortfarande inte visat på ett enda specifikt inlägg som bryter mot reglerna. Du rapar bara upp en massa trådar. Ge oss något konkret att agera efter!

Citat:
GÅ OCH DÖ JÄVLA IDIOT!!!!
Nej tack. Jag trivs med livet.
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Håll käften ditt jävla Flashback-missfoster om du inte vill att jag ska utsätta dig för samma trakasserier som jag utsatte Peter och övriga medlemmar på Terapisnack för!

Trakassera mig! Jag är värsta kriminell jao, hänger på Flashback och dessutom mycket ofta i Organiserad Brottslighet forumet. Kan ju nästan inte bli värre! Dessutom så tycker jag att alla mår bättre av att ha en galen psykopat efter sig, alltså en sån som du, det ger lixom lite perspektiv. Mysigt!

En fråga också, varför har du tagit Frasses avatar och kluddat något rött på den? Allt du har skrivit och gjort hittils har ju varit fullkomligt logiskt så detta konstiga snedsteg förstår jag inte alls, jag kräver en förklaring!
2010-02-03, 18:42
Medlem
Gidellas avatar
TS, stå för dina handlingar. Så enkelt är det. Och var lite smartare "nästa" gång. Handlingar får konsekvenser. Är du inte vuxen nog att inse det?

FB har klart och tydligt satt upp sina diverse regler. De lär inte bryta mot dessa bara för att du har skuldkänslor.
Medlem
Noppismans avatar
Är det bara jag som inerligt hoppas att TS är seriös? Det blir ju mycket roligarer då
Medlem
Ett Hunds avatar
Nog för att det är din tråd ger ett gott skratt, men det blir tröttsamt i längden.

Det räcker nu. Ta din medicin så blir allt bra.

/Moderator
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in