2010-02-03, 15:29
Medlem
Not_mes avatar
Jag har lite problem med mitt Skype. Befinner mig just nu i USA och använder Skype för att svara på sms som kommer hemifrån. Inte världens billigaste lösning kanske, men det är dyrt att svara via mobilen!

Detta har gått hur bra som helst fram tills igår. Då började Skype krascha till synes helt utan anledning. När jag klickar på "skicka" så kraschar Skype. Grejen är dessutom att det hände mitt i en konversation så jag har inte installerat något eller så. Det händer bara när jag skickar SMS. Konversationer Skype-skype, både röst och text, fungerar alldeles utmärkt.

Idéer om vad det kan vara?
Citera
2010-02-03, 15:38
Medlem
clas_ohlssons avatar
Har du försökt med att installera om programmet?
Citera
2010-02-03, 16:02
Medlem
Not_mes avatar
Ja, ett par gånger faktiskt. Ville inte förlora mina sparade konversationer och så. Men till slut tog jag till AppZapper och fick bort alla filerna. Men det verkade lösa problemet.

Skumt som fan att det bara bestämmer sig för att börja krascha mellan två meddelanden liksom.
Citera
2010-02-03, 16:13
Medlem
clas_ohlssons avatar
Du kunde ju ha sparat din konversationshistorik, dragit ur den ur mappen där de sparas för att sedan lägga in dem igen när du installerat om programmet.
Citera
2010-02-03, 16:29
Medlem
Not_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clas_ohlsson
Du kunde ju ha sparat din konversationshistorik, dragit ur den ur mappen där de sparas för att sedan lägga in dem igen när du installerat om programmet.

Äsch, nu tycker jag du kommer med en massa smarta idéer efter att det är försent... Haha, äsch, jag överlever väl. Det var viktigare att jag fick igång sms-trafiken igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in