2010-02-03, 11:43
Medlem
En kille har JWH att sälja. Problemet är att det ska vara 3 gram i en påse med JWH utblandat med tobaken i. Tobaken och JWH;et utgör alltså dom 3 grammen tillsammans. Det är också avdunstat aceton i det. Nu vill jag veta om det kan räcka för tre pers under en kväll? Han ska sälja allt för 200 kronor.
Citera
2010-02-03, 11:50
Medlem
HabIb*s avatar
beror ju på hur mkt han har blandat i, hur mkt jwh säger han att de är och va för jwh`? 081,200,250 ?
Citera
2010-02-03, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerkhanos
En kille har JWH att sälja. Problemet är att det ska vara 3 gram i en påse med JWH utblandat med tobaken i. Tobaken och JWH;et utgör alltså dom 3 grammen tillsammans. Det är också avdunstat aceton i det. Nu vill jag veta om det kan räcka för tre pers under en kväll? Han ska sälja allt för 200 kronor.

Det lär säkert räcka för 3 personer under en kväll. Men som sagt är ruset på dom lagliga JWH-varianterna väldigt korta så röka en joint/halvtimme/20 min är inget ovanligt om man vill vara bäng ett tag.

Sedan tycker jag 200 kr är rätt dyrt för en hemmasnickrad JWH-mix. Om jag skulle sälja hade jag nog kört på 10g/300. Sedan beror det väl även på hur potent det är. Har han blandat ett gram JWH i 20g tobak så är det väldigt potent och man behöver mindre för att bli flummig, och då kanske det är värt 200kr för 3g. Men oftast kör man väl i 1-1.5g JWH i 40-50g tobak/rökmix. Brukar bli lagom för mig iaf.
Citera
2010-02-04, 08:25
Medlem
Vad kostar ett gram med bara JWH om man ska köpa det?
Citera
2010-02-04, 09:04
Medlem
Bente Bents avatar
Beror på vart man köper det och vilken man köper, men den vanligaste 250 kostar 500 för ett gram. Alltså kan man i princip göra 40-50g rökmix för sisådär 700 kronor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in