2010-02-02, 23:17
Medlem
rics avatar
Hejsan.

Jag har just nu en macbook pro..

Kr s klart OSX men har ven bootcamp installerat med XP. Haft perioder dr jag krt rtt mycket MW2 och nu s fick jag beta key till bad company 2.. Ladda ner och installerade och nr jag brjade spela s cpade spelat ut frst med windows brandvg. Vart tvungen till aktivitetsinnehavaren+ dda spelet..

Men s nsta gng jag gr in s laggar det upp igen, och jag ska dda den, men gr varken genom preocessor eller vanliga "avsluta". Kan inte heller stnga av datorn d programmet fortfarande r ppet.
..

S jag stnger av datorn genom att trycka p "power-knappen" och kommer till screen dr man fr vlja mellan Felskertlge, Starta med senast funkade och starta vanligt.

Varken Vanligt eller starta med senaste fungerar. Den stannar nr den bla saken "laddar".

Kr jag genom felskertlge och terstller till nr jag precis hade installerat bad company 2 s funkar inte det heller.

Sitter just nu i felskert lge och dampar. Kan inte komma tillbaka till OSX eller komma in p XP normalt...

Hoppas texten inte ser helt fuckad ut fr det gr min skrm! Mvh!
2010-02-02, 23:34
Medlem
smurfehs avatar
Starta med ALT och vlj din partition du har OS X p.
2010-02-03, 07:08
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ric
Hejsan.

Jag har just nu en macbook pro..

Kr s klart OSX men har ven bootcamp installerat med XP. Haft perioder dr jag krt rtt mycket MW2 och nu s fick jag beta key till bad company 2.. Ladda ner och installerade och nr jag brjade spela s cpade spelat ut frst med windows brandvg. Vart tvungen till aktivitetsinnehavaren+ dda spelet..

Men s nsta gng jag gr in s laggar det upp igen, och jag ska dda den, men gr varken genom preocessor eller vanliga "avsluta". Kan inte heller stnga av datorn d programmet fortfarande r ppet.
..

S jag stnger av datorn genom att trycka p "power-knappen" och kommer till screen dr man fr vlja mellan Felskertlge, Starta med senast funkade och starta vanligt.

Varken Vanligt eller starta med senaste fungerar. Den stannar nr den bla saken "laddar".

Kr jag genom felskertlge och terstller till nr jag precis hade installerat bad company 2 s funkar inte det heller.

Sitter just nu i felskert lge och dampar. Kan inte komma tillbaka till OSX eller komma in p XP normalt...

Hoppas texten inte ser helt fuckad ut fr det gr min skrm! Mvh!

Hur du startar och kr Windows r inget som diskuteras i det hr forumet d det r ett Mac-forum.

Dessutom s r det lite svrt att frst vad det r du vill diskutera, spelet, Windows eller BootCamp.

Glm inte bort att det uppenbarligen r en beta-release du spelar, kan vara spelet som krnglar.

Bootcamp-problem r OK men fr det finns det en strre generell trd som jag rekommenderar alt. en egen trd om din frga r tillrckligt speciell.

Jag lser trden och s fr du frska igen.

/Mod
Senast redigerad av Hisper 2010-02-03 kl. 07:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in