Substans: 2g svamp
Kön: Man
Vikt: ~90
Längd: 185cm
har erfarenheter inom gräs, tjack, ecstasy, lsd
Den här underliga dagen började med att jag och en kompis satt och käkade lunch, sen kom vi in på ämnet trippande av slump. Visste att min polare hade en liten gömma med svamp hemma hos sig, så skämtade jag om att vi skulle ta hälften var
och han tyckte att det vore coolt, så hade vi en överenskommelse.
Gjorde ordning en varsin skål flingor o yoghurt vi kunde äta medans vi åt svamparna, så sjukt äckligt nasty , uschää, äckligaste jag nånsin ätit. Och efter de kom vi på att vi inte kunde sitta hemma hos mig, så vi övertala en polare att få trippa hos han, och det gick najs efter lite övertalande.
Så hoppade vi på bussen till staden då, började flippa loss lite på bussen, kände till hallicarna lite från LSD
o jag började flina som satan medans jag kollade på mina händer konstant, och viskade till min polare "Shit vad lila mina händer är!!!" sen började jag freaka lite eftersom det var fett mycket folk, så jag satte på mig min mp3 med lite Modest Mouse - Dramamine, en fin färd. Sedan när jag då klivit av bussen, så var världen heelt på fel sida kändes det som, snön under mina skor började byta form, världen bytte färg, typ som om jag gick in i en stor dimma. Men jag var fylld av eufori!
Tog kanske 10 min att vandra till min kompis lägenhet, och jag kände redan hur trippen accelererade, jag fick lust o skrika och jubla, jag blev dunderlycklig, länge sen jag trippade
, sen kollade jag på min polare som trippade med mig, han såg fett crazy ut, hans ansikte blev slätt, såg ut som det konstant rann ett lager chokladmjölk nedför hans ansikte, och det var svårt och kolla seriöst på han.
Sen när vi var framme kändes det genast som en safe spot, äntligen kunde jag trippa balle! Och jag började springa runt som fan i lägenhet, helt glad, kände hur mitt liv aldrig vart så viktigt och värdefullt upp till den där punkten, lyssnade på Mars Volta, grym musik att trippa till, truly beautiful.
Sedan började killen som ägde lägenheten rulla upp en spliff, och då var jag game på den, ville intensifiera kärleken inom mig jag hade uppnått. Fast min andra polare som jag trippade med var inte så pepp på det, han sneade sönder o stack iväg, hörde dock av han senare, han 'lyckades' ta sig hem iaf. Rökte ner mig, så jag pallade inte springa runt, och han jag var hos skulle lyssna på reggae hela tiden, så pallade jag inte, satte igång min Mp3 och låg i ca 3 timmar och lyssnade på grym musik, Tool, Mars Volta osv. Helt magiskt.
Jag kunde se mitt liv hur det uppbyggts, och varför saker är som de är, varför jag känner som jag gör, jag fick en känsla av möjligheter, ett större perspektiv. På livet, på kärleken, allt som var värt och kämpa för. Just den här stunden så var jag så sjukt glad att jag var jag.
Sedan efter ett långt filosof-parti så satte vi igång Beowulf-filmen, grymmaste filmen jag sett, Beowulf är fan en stark krigare...
Kommer inte ihåg så mycket mer i detalj, så bromsar där.
Magisk tripp, vill hoppa in i den världen igen.
Kön: Man
Vikt: ~90
Längd: 185cm
har erfarenheter inom gräs, tjack, ecstasy, lsd
Den här underliga dagen började med att jag och en kompis satt och käkade lunch, sen kom vi in på ämnet trippande av slump. Visste att min polare hade en liten gömma med svamp hemma hos sig, så skämtade jag om att vi skulle ta hälften var
och han tyckte att det vore coolt, så hade vi en överenskommelse.Gjorde ordning en varsin skål flingor o yoghurt vi kunde äta medans vi åt svamparna, så sjukt äckligt nasty , uschää, äckligaste jag nånsin ätit. Och efter de kom vi på att vi inte kunde sitta hemma hos mig, så vi övertala en polare att få trippa hos han, och det gick najs efter lite övertalande.
Så hoppade vi på bussen till staden då, började flippa loss lite på bussen, kände till hallicarna lite från LSD
o jag började flina som satan medans jag kollade på mina händer konstant, och viskade till min polare "Shit vad lila mina händer är!!!" sen började jag freaka lite eftersom det var fett mycket folk, så jag satte på mig min mp3 med lite Modest Mouse - Dramamine, en fin färd. Sedan när jag då klivit av bussen, så var världen heelt på fel sida kändes det som, snön under mina skor började byta form, världen bytte färg, typ som om jag gick in i en stor dimma. Men jag var fylld av eufori!Tog kanske 10 min att vandra till min kompis lägenhet, och jag kände redan hur trippen accelererade, jag fick lust o skrika och jubla, jag blev dunderlycklig, länge sen jag trippade
, sen kollade jag på min polare som trippade med mig, han såg fett crazy ut, hans ansikte blev slätt, såg ut som det konstant rann ett lager chokladmjölk nedför hans ansikte, och det var svårt och kolla seriöst på han.Sen när vi var framme kändes det genast som en safe spot, äntligen kunde jag trippa balle! Och jag började springa runt som fan i lägenhet, helt glad, kände hur mitt liv aldrig vart så viktigt och värdefullt upp till den där punkten, lyssnade på Mars Volta, grym musik att trippa till, truly beautiful.
Sedan började killen som ägde lägenheten rulla upp en spliff, och då var jag game på den, ville intensifiera kärleken inom mig jag hade uppnått. Fast min andra polare som jag trippade med var inte så pepp på det, han sneade sönder o stack iväg, hörde dock av han senare, han 'lyckades' ta sig hem iaf. Rökte ner mig, så jag pallade inte springa runt, och han jag var hos skulle lyssna på reggae hela tiden, så pallade jag inte, satte igång min Mp3 och låg i ca 3 timmar och lyssnade på grym musik, Tool, Mars Volta osv. Helt magiskt.
Jag kunde se mitt liv hur det uppbyggts, och varför saker är som de är, varför jag känner som jag gör, jag fick en känsla av möjligheter, ett större perspektiv. På livet, på kärleken, allt som var värt och kämpa för. Just den här stunden så var jag så sjukt glad att jag var jag.
Sedan efter ett långt filosof-parti så satte vi igång Beowulf-filmen, grymmaste filmen jag sett, Beowulf är fan en stark krigare...
Kommer inte ihåg så mycket mer i detalj, så bromsar där.
Magisk tripp, vill hoppa in i den världen igen.