2014-05-27, 21:31
Medlem
Dr.hankeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viv3
http://vimeo.com/92468418

Borta tyvärr
Citera
2014-05-27, 21:33
Medlem
Det måste ju vara en film. Alltså inte dokumentär. Kommer direkt att tänka på karaktären Kåta Gun i Kvarteret skatan (osäker på om den heter så). Detta mina vänner är humor. Och många köpte det....
Citera
2014-05-27, 21:36
Medlem
[quote=knasenet|48969375]Det måste ju vara en film. Alltså inte dokumentär. Kommer direkt att tänka på karaktären Kåta Gun i Kvarteret skatan (osäker på om den heter så). Detta mina vänner är humor. Och många köpte det....[/QUOTE

Det framgår klart och tydligt att det är en fejkad dokumentär!
Citera
2014-05-27, 22:00
Medlem
Den dokumentären såg jag på tv om den tjejen.Verkade ju ärligt talat som att hon inte mådde så bra
i sig själv.Men hon är nog en bra människa i grund och botten.Det är ju egentligen inget fel med att bejaka sin nakenhet.
Citera
2014-05-27, 22:13
Medlem
Snides avatar
Rolig dokumentär även om den är fejk. Jag gillar dialogen mellan nudisten och kompisen.
Citera
2014-05-27, 22:32
Medlem
ZlatanManias avatar
Jaha..? Vad var poängen med dokumentären..?

Att framstå som en ostabil nudist utan social kompetens och ett antal skruvar lösa är förvisso underhållande på ett sätt men lite vad i helvete-känsla får man..

Kolla upp henne på facebook och där framgår det ännu tydligare att hon inte alls är som i Nudisten utan mer som det man ska kalla normal. Kul att hon uppskattar sina fans som hon fick efteråt.

EDIT: Hon har till och med ett förhållande! Grymt roligt om de visar sej att han heter Magnus
Citera
2014-05-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Att framstå som en ostabil nudist utan social kompetens och ett antal skruvar lösa är förvisso underhållande på ett sätt men lite vad i helvetekänsla får man..

Kolla upp henne på facebook och där framgår det ännu tydligare att hon inte alls är som i Nudisten utan mer som det man ska kalla normal. Kul att hon uppskattar sina fans som hon fick efteråt.

Vad är det för fel på folk?
Citera
2014-05-27, 23:05
Medlem
Citat:

Att framstå som en ostabil nudist utan social kompetens och ett antal skruvar lösa är förvisso underhållande på ett sätt men lite vad i helvete-känsla får man..

EDIT: Hon har till och med ett förhållande! Grymt roligt om de visar sej att han heter Magnus

Det var ingen dokumentär och tjejen i filmen var en skådespelare.

Tråden är mycket kort och till och med i videobeskrivningen står det att det inte är en riktig dokumentär.
Citera
2014-05-27, 23:16
Medlem
Nej, va tråkigt att det inte var en riktig person.
Tyckte hon var fantastisk. Bara en sån sak som att dammsuga först på golvet och sen på köksbänken i en rörelse
Sen när hon lackade ut på toan på dansstället:
-jag må vara ensam, men jag är fan inte gammal och äcklig!!!
Helt min humor
Citera
2014-05-27, 23:27
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09

Vad är det för fel på folk?
Givande inlägg och vad menar du med det?
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Det var ingen dokumentär och tjejen i filmen var en skådespelare.

Tråden är mycket kort och till och med i videobeskrivningen står det att det inte är en riktig dokumentär.
Vart nånstans hävdar jag att det är en riktig dokumentär? Jag skriver att jag inte förstår syftet och att hon inte alls verkar vara såsom i Nudisten. M.a.o en bra skådespelarinsats.
Citera
2014-05-28, 00:30
Medlem
Citat:
Givande inlägg och vad menar du med det?

Vart nånstans hävdar jag att det är en riktig dokumentär? Jag skriver att jag inte förstår syftet och att hon inte alls verkar vara såsom i Nudisten. M.a.o en bra skådespelarinsats.

Låter som en efterhandskonstruktion med tanke på vad du skrev i inlägget.

"Vad var poängen med dokumentären..?"

Det var en film, ingen dokumentär.

"Att framstå som en ostabil nudist utan social kompetens och ett antal skruvar lösa är förvisso underhållande på ett sätt men lite vad i helvete-känsla får man."

Det är en film, hon spelar och bör således framstå som "ostabil nudist" lika lite som en person som spelar seriemördare i en film framstår som en "galen seriemördare".

"Kolla upp henne på facebook och där framgår det ännu tydligare att hon inte alls är som i Nudisten utan mer som det man ska kalla normal."

Ja, det är väl klart att hon inte alls är som den roll hon spelar.

"EDIT: Hon har till och med ett förhållande"

Är det konstigt att en vanlig människa har ett förhållande?
Senast redigerad av Lindgren08 2014-05-28 kl. 00:33.
Citera
2014-05-28, 00:39
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindgren08
Låter som en efterhandskonstruktion med tanke på vad du skrev i inlägget.

"Vad var poängen med dokumentären..?"

Det var en film, ingen dokumentär.

"Att framstå som en ostabil nudist utan social kompetens och ett antal skruvar lösa är förvisso underhållande på ett sätt men lite vad i helvete-känsla får man."

Det är en film, hon spelar och bör således framstå som "ostabil nudist" lika lite som en person som spelar seriemördare i en film framstår som en "galen seriemördare".

"Kolla upp henne på facebook och där framgår det ännu tydligare att hon inte alls är som i Nudisten utan mer som det man ska kalla normal."

Ja, det är väl klart att hon inte alls är som den roll hon spelar.

"EDIT: Hon har till och med ett förhållande"

Är det konstigt att en vanlig människa har ett förhållande?
Den har nämnts som dokumentär härinne i tråden och underförstått haka jag på.

Jag kan sitta och förklara varenda mening jag skrev men låt oss säga såhär: Det var ingen efterhandskonstruktion. Även om det faktiskt kan verka så håller jag med om

editen var i alla fall till för att jag ville understryka humorn i om hennes pojkvän heter Magnus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in