2010-02-02, 11:10
Medlem
kissen_mjaus avatar
hittade bara gamla trådar om ämnet startade innan designändringen.
Har inboxen blivit obegränsad? Ser inget count längre och inga varningar att den börjar bli full.
Citera
2010-02-02, 11:12
Medlem
janwindahls avatar
Du har 40 sparade meddelanden, av totalt 250 tillåtna.

Så står det på min iaf..
Citera
2010-02-02, 11:14
Medlem
micaeles avatar
Du hittar nuffror tillsammans med färgglad linje längst ner på sidan där dina PM listas. Det är fortfarande en begränsning på 250 PM totalt, och några varningar att den är på väg att bli full har väl aldrig funnits?
Citera
2010-02-02, 11:15
Medlem
clas_ohlssons avatar
Finns längst ner på indox-sidan om du klickat på kuvertet till höger. I alla fall hos mig.
Citera
2010-02-02, 11:17
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Du hittar nuffror tillsammans med färgglad linje längst ner på sidan där dina PM listas. Det är fortfarande en begränsning på 250 PM totalt, och några varningar att den är på väg att bli full har väl aldrig funnits?
Nej, jag har aldrig fått några varningar om inkorgen på den tiden jag har varit medlem iallafall.
Citera
2010-02-02, 11:21
Medlem
kissen_mjaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
AAHHHH DÄR var det, skulle kanske ha scroolat innan jag startade en tråd om det
Tack

Och med varning så menade jag den breda röda linjen som det bara lyser "varning" om
men nu är det i alla fal hittat
mod kan ta bort tråden
Citera
2010-05-12, 11:37
Medlem
epost72s avatar
Vad finns det för vits med att lägga detta längst ned i meddelanden?
Det var bättre förut när den infon visades överst, i synnerhet eftersom det även är där som man tar sig vidare till skickat och övriga mappar i PM-boxen.
Visst jag kan se till att inboxen alltid är tom genom att alltid flytta meddelanden till "Sparade meddelanden", men jag kan inte finna någon egentlig anledning till denna förändring.
Senast redigerad av epost72 2010-05-12 kl. 11:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in