okej, här är en ganska dålig rippad ifrån någon sida:
En myra och en elefant möts på en smal bro.
"Flytt' på dig ditt lille kräk!" säger elefanten.
"Så fan att jag flyttar mig för en så ful som dig", svarar myran. "Om du inte flyttar på dig så skiter jag på dig", sägerelefanten argt.
Myran står kvar. Elefanten vänder på sig,lyfter på svansen och lägger en stor stinkande hög rakt på myran. Då hörs dämpat inifrån högen:
"Aj som fan! Rätt i ögat!"
fan den var ju inte ens rolig överhuvudtaget.HELVETE!!!!!!!!!
En uttråkad elefant kommer fram till en stor myrstack. Elefanten kommer på den roliga idén att stoppa in snabeln i stacken och blåsa allt vad han kan. Följdaktligen sprutar det ut en massa jävla myror ur stacken och många landar på elefanten. Elefanten bara ruskar på sig och myrorna åker av. Alla utom en som sitter på elefantens hals. Nedanför samlar sig de arga myrorna och skriker i högan sky:
"STRYP HONOM AUGUST!!!HELVETE!!!!!!!!!"
En uttråkad elefant kommer fram till en stor myrstack. Elefanten kommer på den roliga idén att stoppa in snabeln i stacken och blåsa allt vad han kan. Följdaktligen sprutar det ut en massa jävla myror ur stacken och många landar på elefanten. Elefanten bara ruskar på sig och myrorna åker av. Alla utom en som sitter på elefantens hals. Nedanför samlar sig de arga myrorna och skriker i högan sky:
Det var en gång en myra och en elefant som skulle bada. Myran sprang ut i vattnet medan elefanten såg sig förvirrat omkring. Efter en stunds förvirring sa elefanten till den badande myran:
"Myran, kan du komma upp ett tag?"
"Nä, jag vill bada", sa myran.
"Men snälla bara lite snabbt."
"Ok då", sa myran och gick upp ur vattnet.
Elefanten tittade på honom och sa:
"Tack nu kan du gå tillbaka igen."
Något irriterat blängde myran på honom och frågade vad saken gällde egentligen.
"Äh", sa elefanten, "jag ville bara se om du tagit mina badbyxor."
HAHAHAHA FATTAR NI?! ELEFANTEN SOM HAR VÄRLDENS FETASTE JÄVLA BLACK- GHOTTOMAMA RÖV TROR ATT MYRAN SOM ÄR SOM EN ANOREKTISK SVÄLTAFRIKAN TAGIT HANS BYXOR!!!!!!!!!ROLIGT ROLIGT!!!!!!!!!!HELVETE!!!!!!!!!!!!!
Haha, kom du på den själv?
OnT: Varför behöver du få myrskämt? Någon konstig fetish?
Två myror hade fångat en elefant och bundit honom med några vasstrån runt ena foten. De vaktade sitt byte i flera dagar tills hungern satte in. De bestämde sig för att dra lott om vem som skulle gå efter mat. Efter två dagar kom den förlorande myran tillbaks och finner sin kompis vid en tom vassnara.
- Var har Du gjort av elefanten?
- Hmhann mhaur hruymt!
- Ah, försök inte! Du tuggar än!!!!