2010-02-02, 14:24
Medlem
The Spoony Bards avatar
Känns som att Battlefield Earth är en klar favorit till worst of the decade. Detta är alltså filmen som lyckas med sina tintade färger och lutade kameravinklar få folk att må fysiskt illamående.
Citera
2010-02-02, 18:19
Medlem
GucciManes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Varför finns inte "the hangover" med som sämsta film? GI Joe är ju ett mästerverk i jämförelse.
Vafan snackar du om? För det första så är den en 2009-film. För det andra så var den en av årets bästa komedier och har en 8.0 betyg på imdb.
Citera
2010-02-02, 18:26
Medlem
wonderlands avatar
Det är bara 2009-filmer som får vara nominerade så där var h*n ju inte ute och cyklade iaf.

edit: ser nu att TS skrivit sämsta filmer under 2010, men det är ju 09 som gäller.
Senast redigerad av wonderland 2010-02-02 kl. 18:28.
Citera
2010-02-02, 19:27
Medlem
Phil.Leotardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Vafan snackar du om? För det första så är den en 2009-film. För det andra så var den en av årets bästa komedier och har en 8.0 betyg på imdb.

Men ändå så suger den hårt
Citera
2010-02-03, 03:09
Medlem
Är det bara jag som tycker att Freddy Got Fingered är en sjukt rolig film? Haha...

Jag hoppas att Twilight och dess casting vinner de priser de blev nominerade i, det förtjänar de...Eller jag har ju inte sett Old Dogs och kan faktiskt tänka mig att den är riktig dålig.

Årtiondets sämsta skådespelarska borde Paris Hilton få.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in