2010-02-02, 09:34
Medlem
erik_ande_85s avatar
suck... tönt.

Som nån sa innan, Avatar-haters är fan mer irriterande än super-fansen.

Ni är väl såna som aldrig brytt sig om ett manus förr i hela erat liv, fram tills nu när någon pedagogisk människa drar paralleller till Pocahontas manuset som även idioter förstår.

Hur man än vrider och vänder på det så går det inte att motivera Avatar en plats i Razzie Awards. Nej inte ens Rip-Off. För det är ingen ripoff.
Citera
2010-02-02, 10:01
Avslutad
Vilket hat Transformers får ta!
Är ju en bra film för tusan!

Att Robert Pattinson är nominerad förstår jag inte heller. Har inte sett G.I. Joe the rise of the cobra, men tror inte den är dålig. Freddy got fingered är ett mkt konstigt val, speciellt eftersom att det är en harmlös komedi som inte försöker annat än att underhålla med sin sjuka humor, vilket den lyckas med. Tom Green kan vara riktigt rolig ibland!

Hoppas Madonna får en känga, är trött på den gamla haggan. Hon är bara motbjudande nuförtiden.
Citera
2010-02-02, 10:40
Medlem
Sickboys avatar
Varför finns inte "the hangover" med som sämsta film? GI Joe är ju ett mästerverk i jämförelse.
Men av dom värsta filmerna som fanns så tror jag att GI Joe kommer ta hem en razzie.
Jag gillade Transformers, säger inte att den inte förtjäna att vaar med men den var underhållande tills skillnad mot GI Joe.

Jag tror att Worst Movie of the Decade kommer att gå till Gigli (2003) och Worst Actor of the Decade
kan ju inte bli någon annan än Ben Affleck!

Hade svårare att bestämma mig för Worst Actress of the Decade men det lär ju Paris Hilton ta hem. Har visserligen bara sett henne i House of wax och One night in Paris.
Citera
2010-02-02, 10:44
Medlem
Rakiis avatar
Konstigt att inte Jennifer´s Body är med på listan, har för mig att den blev ganska sågad i USA, dock är regissören med som bidrag... Det var en väldigt bra film dessutom.
Citera
2010-02-02, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-
Rip-off och rip-off, det finns massor med romantiska drama/action filmer som bygger på liknande stories.

Japp ! Och dom filmerna är värdelösa dom med.
Citera
2010-02-02, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erik_ande_85
suck... tönt.

Som nån sa innan, Avatar-haters är fan mer irriterande än super-fansen.

Ni är väl såna som aldrig brytt sig om ett manus förr i hela erat liv, fram tills nu när någon pedagogisk människa drar paralleller till Pocahontas manuset som även idioter förstår.

Hur man än vrider och vänder på det så går det inte att motivera Avatar en plats i Razzie Awards. Nej inte ens Rip-Off. För det är ingen ripoff.

Vad fan babblar du om ? Dagen jag såg Avatar gick jag dit med inställningen att det skulle vara en bra film eftersom alla sa att den skulle vara bra. Men under filmens gång blir jag mer och mer äcklad över hur förutsägsbar filmen är.
Citera
2010-02-02, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Craky
Vad fan babblar du om ? Dagen jag såg Avatar gick jag dit med inställningen att det skulle vara en bra film eftersom alla sa att den skulle vara bra. Men under filmens gång blir jag mer och mer äcklad över hur förutsägsbar filmen är.
Att den är förutsägbar betyder inte att den är en rip-off. Folk som påstår att Avatar är en rip-off vet verkligen inte vad de snackar om.
Citera
2010-02-02, 13:08
Medlem
ackepeehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indico
Att den är förutsägbar betyder inte att den är en rip-off. Folk som påstår att Avatar är en rip-off vet verkligen inte vad de snackar om.

men jooo han har ju bitat fett många filmer. Om South Park e Avatar-haters så är det ju bara så!
Citera
2010-02-02, 13:29
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Konstigt att inte Jennifer´s Body är med på listan, har för mig att den blev ganska sågad i USA, dock är regissören med som bidrag... Det var en väldigt bra film dessutom.

Regissören är ju inte nominerad alls? Megan Fox dock för Jennifer's Body.

Decade-filmen måste stå mellan Gigli och Battlefield of the Earth.
Citera
2010-02-02, 13:30
Medlem
Malewhales avatar
Rätt bra att man aldrig såg GI Joe då. Raderade den nästan ur mitt minne när jag såg taglinen "Evil never looked so good". Får fan rysningar..
Citera
2010-02-02, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ackepeeh
men jooo han har ju bitat fett många filmer.
Det är bara vad du tror.

Citat:
Ursprungligen postat av ackepeeh
Om South Park e Avatar-haters så är det ju bara så!
Smurfavsnittet gjordes ju innan Parker och Stone sett filmen, kanske de ångrar det lite nu när de upptäckt att filmen inte är så mycket rip-off som de trott.
Citera
2010-02-02, 14:14
Medlem
erik_ande_85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Craky

för att citera dig, vad fan babblar DU om?

Jag skiter fullständigt i om du tycker den är förutsägbar eller inte. Jag skiter även i vad du hade för inställning eller vilket humör du var på när du såg den. Det JAG babblar om är att folk påstår att det är en ripoff, vilket det inte är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in