2010-02-01, 21:53
Medlem
abbbes avatar
Farsan är ingen vidare teknisk person och nu har han lyckats göra något konstigt med sin bildskärm

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos..._8318375_n.jpg

så här har det blivit på hans datorn, han har XP som operativsystem och geforce 6200 som grafikkort. Känner igen den där skiten från min förra dator när jag tabbade ner från äldre spel. kan dock inte säga vad problemet är..... vet ni ?!
Citera
2010-02-01, 21:57
Medlem
hishultas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbbe
Farsan är ingen vidare teknisk person och nu har han lyckats göra något konstigt med sin bildskärm

http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos..._8318375_n.jpg

så här har det blivit på hans datorn, han har XP som operativsystem och geforce 6200 som grafikkort. Känner igen den där skiten från min förra dator när jag tabbade ner från äldre spel. kan dock inte säga vad problemet är..... vet ni ?!

Tycker det ser ut som han sänkt antalet färger till 4bit eller något... Kolla det
Citera
2010-02-01, 21:58
Medlem
abbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hishulta
Tycker det ser ut som han sänkt antalet färger till 4bit eller något... Kolla det

Ändrar du det på kontrollpanelen? Han bor i örebro så jag kan inte hjälpa honom på tu man hand
Citera
2010-02-01, 22:02
Medlem
Owes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbbe
Ändrar du det på kontrollpanelen? Han bor i örebro så jag kan inte hjälpa honom på tu man hand
Högerklicka på skrivbordet , ta egenskaper. Sen typ inställningar eller ngt sånt , har win7 själv..
Citera
2010-02-01, 22:16
Medlem
Carbonites avatar
Haft det problemet för länge sedan efter att man installerat om datorn, har för mig att jag fick installera ny drivis för moderkortet men börja med det som föregående talare sa, och kolla drivrutiner till grafikkortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in