2010-10-05, 16:47
Bannlyst
Du ska ut sent på natten, hälla färg över deras bil som INTE går bort. Och varför inte pissa på ytterdörren som en bonus xD, glöm inte lägga en lapp på dörren.

* Om ni gör så här blalal ska jag blalala
* Jag ger inte fler chanser balal ni får inte blalal

Skriv ner allt du vill åstadkomma.
Citera
2010-10-05, 16:52
Medlem
GlennGlenns avatar
Plocka upp hundbajs och lägg det i en papperspåse. Vänta tills ni vet att de är hemma. Ställ det sedan utanför deras dörr och tänd eld på det. Ring på och spring sedan långt åt helvete men ändå så ni kan se det. Idioten kommer väl förmodligen börja stampa på påsen för att släcka och sedan har han hundbajs över hela skon.

GG

För att göra det ennu roligare så ta ditt egna bajs! bajs bajs bajs!
Citera
2010-10-05, 17:13
Medlem
epost72s avatar
Ämnen sammanfogade
/Mod
Citera
2010-10-05, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
Jo, så här är det. Min polare har en granne, eller de är fru och man, riktiga jävla as. Skällsord och spottloskor har kastats på min polare. Pappan till 50 åringen som är säkert 80+ har slagit kompisen med käppen och sagt dåliga saker till hans mamma, detta är då givetvis utan anledning då det finns flera i husen som blir terroriserade utav dessa människor.
Droppen var nu att skitasen har ringt och klagat på mig och min vän när vi stod utanför och fyllde på vatten i min bil (topplocket).

Vill nu göra ett litet barnsligt prank på dessa människor och fylla deras brevlåda med alla möjliga sorters brev och reklam, har ni några tips på sidor som bara kräver namn och adress?

Mvh skithålsknulla

Du kan ju alltid ta och skruva av "korken" på en flaska "liquid ass" och hälla allt på en papperstuss och sedan rulla in det i en tidning och vräka in det genom brevinkastet.
Citera
2010-10-05, 18:22
Medlem
Jag uppskattar hjälpen! Men jag söker efter spamm "real life" mail som skall skickas till hans brevlåda. Angående att gå upp face2face har polaren redan tagit upp, slutade i slagsmål. haha
Citera
2010-10-08, 15:04
Medlem
techmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helheten
Kan ni inte bara fråga dem vad deras problem är, och vad dem har för anledning att hålla på och jävlas hela tiden?

I den här tråden diskuterar vi hämnd.

Men tack för relations-konsultandet iaf.
Citera
2010-10-11, 18:48
Bannlyst
Fan vad sur man blir, jag fick tillbaka mina pengar från min förra tvist med en person. Men min kompis har just blivit blåst på 1600kr av en snubbe på eniro.se

Verkar vara jävligt känd av blocket.se supporten då dem tydligen hem nummer eller dylikt.

http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/btn_gti/S%C3%B6k/category_id/15200000/type_label/S%C3%A4ljes/district_code/1/id/A34072894/category_name/TV-spel/ordernr/0/what/gti_info/search_word/playstation%2B3

Min kompis mailade med någon som heter Fredrik Bergström, min kompis ringer sedan upp Fredrik där min kompis får veta att han blivit blåst.

Han som scammat min kompis har alltså använt Fredrik som ett offer, utnyttjat hans identitet.

Mailen var: fredrikbergstrom0255@hotmail.com

Nån som stött på honom? Kan vara annan email också, han har tydligen även haft uppe nån Iphone 4 samt en lägenhet på samma adress som den riktiga Fredrik bor på.

Fredrik har själv polisanmält snubben och uppmanade min kompis att göra det vilket han kommer göra imorgon.

Tror ni att han får se pengarna igen?

Kontonummer kan bifogas om man får det av Flashbacks regler.

Nån som jobbar på Swedbank kanske kan kolla uppgifterna lite sneaky

Mvh
Millipou
Citera
2010-10-12, 13:37
Medlem
sabuesos avatar
skuldsätta en pedofil!

tjatja.. en kompis till mig behöver hjälp emd att skuldsätta en snubbe som e 25+..den efterblivna idioten tror han kommer få en 14 åring.. den liraren verkar tro att det är tillåtet med sån skit.. så vi tänkte såhär..skuldsäta aset MKT o se till att han blir av med sitt jobb!!
ge förslag på hur man ska göra!
Citera
2010-10-12, 13:38
Medlem
zBr9s avatar
Varför skulle han bli av med sitt jobb för att han är skuldsatt?
Citera
2010-10-12, 13:41
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Varför skulle han bli av med sitt jobb för att han är skuldsatt?

asså, grejjen e att vi vill veta hur man ska gå till väga för att se till att aset blir av med sitt jobb!
Citera
2010-10-12, 13:42
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabueso
asså, grejjen e att vi vill veta hur man ska gå till väga för att se till att aset blir av med sitt jobb!

Jag läser lite mellan raderna här - du är alltså förbannad för att snubben har knullat din flickvän?
Citera
2010-10-12, 13:48
Medlem
sabuesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Jag läser lite mellan raderna här - du är alltså förbannad för att snubben har knullat din flickvän?

nej fan..ja e bara förbannad för att i den här killens värld verkar det som att de e tillåtet o knulla på småbarn! kan inte du läsa eller... så har du ngt förslag eller inte..`?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in