Citat:
Ursprungligen postat av Jafari
.. och ska tydligen vara en av de smärtsammaste piercingar som finns. jag undrar om någon annan här på forumet har just den piercingen och kan berrätta lite om den. hur det känns att göra den, hur smärtsamt det är? !
Har gjort en apadravya och det var smärta, klart det gör ont men det gör bara ont i kanske 5 sekunder sen gör det inte ont längre.
Dom tycker inte det är roligare än vad du gör att handskas med en penis så homofobin kan du ju släppa då ingen av er är bög (antagligen, det vet du ju inte om han är).
Du kommer inte ha en erektion då du ska pierca dig, tvärtom.