2010-01-31, 17:20
  #1
Medlem
jag funderar på att göra en genital piercing som kallas deep shaft apadravya. den sitter i skaftet på penisen och ska tydligen vara en av de smärtsammaste piercingar som finns. jag undrar om någon annan här på forumet har just den piercingen och kan berrätta lite om den. hur det känns att göra den, hur smärtsamt det är? jag har redan 12 andra piercingar, men inga genitala tyvärr. har dock bröstvårtorna. hur ont gör denna form av apadravya i förhållande till bröstvårtspiercingar? gör den mycket ondare? (kan tänka mig det...)

här är dock mitt problem vad gäller detta. det är så att jag skulle tycka att det var så djävla pinsamt att gå till en piercare och dra fram dicken. låter kanske larvigt men så är det. om det är en brud är jag orolig att ja ska få bånge, vilket är pinsamt, och en man fungerar inte heller då jag är ganska homofobisk och skulle tycka de var bögigt att låta en annan kille ta i min dick. så hur ska jag lösa detta. finns ett till problem som är större än detta, men kanske är lite väl privat....

fred ut!!
Citera
2010-02-01, 17:26
  #2
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafari
.. och ska tydligen vara en av de smärtsammaste piercingar som finns. jag undrar om någon annan här på forumet har just den piercingen och kan berrätta lite om den. hur det känns att göra den, hur smärtsamt det är? !
Har gjort en apadravya och det var smärta, klart det gör ont men det gör bara ont i kanske 5 sekunder sen gör det inte ont längre.
Dom tycker inte det är roligare än vad du gör att handskas med en penis så homofobin kan du ju släppa då ingen av er är bög (antagligen, det vet du ju inte om han är).
Du kommer inte ha en erektion då du ska pierca dig, tvärtom.
Citera
2010-02-01, 17:38
  #3
Medlem
Pimpies avatar
Sägs att man kan få erektion när man är riktigt nervös.
Citera
2010-02-01, 17:41
  #4
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpie
Sägs att man kan få erektion när man är riktigt nervös.
Är så fallet så får han väl ursäkta sig och säga att han är nervös. Han måste ju komma över sina hang-ups. Att visa dicken tänkte jag inte ens på då jag gjorde min AP, inte som ett problem då iallafall, all fokus gick på att få det gjort typ.
Citera
2010-02-01, 18:25
  #5
Medlem
Ramzons avatar
Som sagt, har du tidigare piercings lite varstans vet du att det bara gör ont en snabbis sedan är det ju lugna gatan. Däremot vill vi veta om det sista problemet som du inte talat om
Citera
2010-02-01, 21:21
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Har gjort en apadravya och det var smärta, klart det gör ont men det gör bara ont i kanske 5 sekunder sen gör det inte ont längre.
Dom tycker inte det är roligare än vad du gör att handskas med en penis så homofobin kan du ju släppa då ingen av er är bög (antagligen, det vet du ju inte om han är).
Du kommer inte ha en erektion då du ska pierca dig, tvärtom.

var det en vanlig apadravya lr shaft apadravya? e det stor skillnad smärtmässigt? ok men ja tror ja har bestämt mig för att gå till en kille o få piercingen gjord.
Citera
2010-02-01, 21:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YngreHerre
Är så fallet så får han väl ursäkta sig och säga att han är nervös. Han måste ju komma över sina hang-ups. Att visa dicken tänkte jag inte ens på då jag gjorde min AP, inte som ett problem då iallafall, all fokus gick på att få det gjort typ.

ok, men går jag till en man så bör inte erektion framstå.
Citera
2010-02-01, 21:25
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Som sagt, har du tidigare piercings lite varstans vet du att det bara gör ont en snabbis sedan är det ju lugna gatan. Däremot vill vi veta om det sista problemet som du inte talat om

ok jag kan avslöja det sista problemet eftersom jag fick att ganska schysst bemötande på de andra frågorna. det är så att jag e rädd att piercaren ska tycka att den e liten, so to speak

får se hur jag blir bemött på denna fråga. men tror ni de kommer va proffsiga nog att inte säga nåt om de lr skratta lr nå annat?
Citera
2010-02-01, 21:42
  #9
Medlem
gurkkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafari
ok jag kan avslöja det sista problemet eftersom jag fick att ganska schysst bemötande på de andra frågorna. det är så att jag e rädd att piercaren ska tycka att den e liten, so to speak

får se hur jag blir bemött på denna fråga. men tror ni de kommer va proffsiga nog att inte säga nåt om de lr skratta lr nå annat?

Tror inte att det är något problem alls. Hos de flesta killar så är den nog rätt liten när man ska köra en kanyl igenom den. När jag gjorde min PA så var min snopp så liten att jag blev helt chockad. Inte ens efter bad i isvak hade den varit så liten.
Citera
2010-02-01, 21:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkkungen
Tror inte att det är något problem alls. Hos de flesta killar så är den nog rätt liten när man ska köra en kanyl igenom den. När jag gjorde min PA så var min snopp så liten att jag blev helt chockad. Inte ens efter bad i isvak hade den varit så liten.

ok, vilken tur! den blir alltså mindre när man e nervös?

men ja får väl hoppas på att dom e proffessionella helt enkelt!! o de ska dem va enligt sitt rykte iaf. tänker göra den på stay calm i stockholm.
Citera
2010-02-01, 23:23
  #11
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafari
ok, vilken tur! den blir alltså mindre när man e nervös?

men ja får väl hoppas på att dom e proffessionella helt enkelt!! o de ska dem va enligt sitt rykte iaf. tänker göra den på stay calm i stockholm.
En vanlig apadravya gjorde jag, kuken var riktigt liten vid tillfället kan jag lova. Brydde mig dock inte, vet ju själv att den är 35+ slak i vanliga fall ( )

Tänk noga och väl på varför du valt just en deep shaft apadravya, det är lite mer pul med en sådan än t.ex en "vanlig" apadravya. Mer risker etc.
Citera
2010-02-02, 06:47
  #12
Medlem
Pimpies avatar
Känns som att det skulle va ganska jobbigt med sån om man har en sån där så kallad förhud. Tror den gör sig bäst om man är omskuren.

Kan nog vara en riktig pina i början i alla fall med den där långa läkstaven. Vet själv hur det var när man tog en vanlig apa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in