2010-08-24, 10:37
Medlem
Raafmuns avatar
afganer har mycket intresant på sin meritlista förutom opiumhandel och tunnelbyggande, klart de vänder sig till det egna könet om deras kvinnor är så orena som deras skogsmullor påstår. sen är det ju ett lustigt folk med stripiga otvättade skägg som går i kaftaner och en gammal rostig ak-47 samt att de har mer smak för småpojkar i klännigar än sina fruar och en konstig syn på allt jordiskt som nåt sorts kättiskt..

fast det är ju klart, dricker man getmjölk och äter getost dagarna i ända på en vindpinad bergstopp så händer det nog en hel del skumma tolkningar av koranen.
2010-08-24, 11:35
Avslutad
Och det är alltså dom här som gör mitt hasch nej fyfan säger jag bara!!!!
2012-03-15, 23:38
Medlem
ConcreteRoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blerim1
Jag snacka nyss med en vän som studerar i den Islamiska Universitetet i Madinah. Han har studerat Islam i ungefär 6 år nu. Han säger att en homosexuell är den som ger och tar emot. Straffet enligt islam är döden.

Straffet för den som ger till en omogen är döden men om den vuxne äcklar sig på annat sätt med en omogen person så får ledaren bestämma straffet. Detta kallas för "ta'dhiir". Om ledaren anser döden som straff vara lämplig så får det bli så.

Därför är er snack om att Islam påbjuder dessa vidriga handlingar bara önsketänkande och visar er brist på moral och god karaktär. Då ni hellre börjar anklaga Islam när ni inte vet än att fråga muslimer med god kunskap.

Bästa svaret, det finns människor i alla religioner och raser som har gått vilse, läser man koranen exakt som det står med rent hjärta förstår man skillnaden på rätt och fel. Allt pedofili, homosexualitet och perversitet är förbjudet enligt Gud, men som sagt, det finns onda människor överallt som försöker pervertera det som är rätt. Men de med öppna ögon och sinne kan se klart. Ino, islam som betyder underkastelse under Guds viljs är det endast tillåtet att ha sex mellan en man och hans hustru.
2012-03-16, 00:01
Medlem
Ja säger Fox news att det är sÅ måste det vara sant.
2012-03-16, 10:03
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BandieraRossa
Jag har extremt svårt att tro på denna artikel.
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyHarry
Ja säger Fox news att det är sÅ måste det vara sant.

Ja, FoxNews är kanske inte den mest objektiva nyhetsförmedlaren i världen... Därmed inte sagt att det som nämns inte förekommer, men FoxNews-artikeln verkar ju framställa detta som om det vore något extremt utbrett i det afghanska samhället, vilket även jag har svårt att tro, baserat på det lilla jag vet om Afghanistan.
2012-03-17, 13:30
Medlem
Roxanas avatar
Vi får se vad som händer på en annan planet.

E&S ---> Integration och invandring /mod
2012-03-17, 16:38
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
Jag har inte skrattat så här mycket på länge

"When it was explained to him what was necessary, he reacted with disgust and asked, 'How could one feel desire to be with a woman, who God has made unclean, when one could be with a man, who is clean? Surely this must be wrong."

Jaha, men prova att knulla hennes bror då och se om du får en son

Alltså, hur funkar detta? I Saudi som är ett muslimskt land, är ju homohandlingar bestraffade med döden. Borde inte samma handlingar i Afghanistan där vi har dom riktiga fundamentalisterna och knäppgökarna generera ett likvärdigt straff? Oavsett om det är kärlek med i bögerit så är det ju själva handlingen som är belönad med dödstraff. Annars borde ju alla bögar i Saudi kunna hävda att "vi gjorde det inte av kärlek, bara för att tömma", men nu så använde ju afghanerna detta som en ursäkt för att det skulle vara lugnt att knulla röv... Whats up with that?

För övrigt är jag inte förvånad... Men samtidigt är det så jävla roligt, dumheten har fanimej inga gränser...

I afghanistan knullar man ju oftast pojkröv.
torde vara samma hyckleri i saudi..
http://www.expressen.se/nyheter/samiullah-15-ar-en-dansande-slav/
2012-03-17, 20:17
Medlem
Nemesisdivinas avatar
Inte underligt att afghaner luktar skit om dom har som hobby att rensa japanflaggan på varandra. Dessutom torkar dom sig i röven med vänsterhanden, skulle aldrig käka på en kebaberia eller motsv, väl medveten om detta.
2013-08-05, 01:57
Moderator
Lobengulas avatar
Den här gamla bumpade tråden skapades när det var andra regler i I&I. Den får vila. Starta nya trådar om det är något om som ni vill diskutera.

Tråd låst

/Mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in