We proudly inform that Heineken Open'er Festival won prestigious award for Best Major Festival at European Festival Awards in Groningen - the most important European festival awards granted by Yourope, Eurosonic Noorderslag and Virtual Festivals Europe.
Jag funderar starkt p att ka dit d jag vill se Matisyahu och Nas & Damian Marley. Ganska stora akter som r bokade fr vrigt. Frsker hitta ngot bra/billigt hotell att bo p.
r grymt sugen p att strunta i Peace & Love i r och dra till Opener sjukt fina bokningar. r det ngra fler svenskar som ska ditt just nu r det bara jag och min polare som r p att dra ditt men vore roligt att dra ihop ett camp!
2manydjs
Archive
Ben Harper and Relentless7
Cypress Hill
Ellie Goulding
Empire Of The Sun
Gorillaz Sound System
Grace Jones
Groove Armada
Hot Chip
Kasabian
Kings of Convenience
Klaxons
Mando Diao
Massive Attack
Matisyahu
Nas & Damian Marley
Pavement
Pearl Jam
Regina Spektor
Skunk Anansie
The Hives
Tinariwen
Tricky
Yeasayer
r grymt sugen p att strunta i Peace & Love i r och dra till Opener sjukt fina bokningar. r det ngra fler svenskar som ska ditt just nu r det bara jag och min polare som r p att dra ditt men vore roligt att dra ihop ett camp!
2manydjs
Archive
Ben Harper and Relentless7
Cypress Hill
Ellie Goulding
Empire Of The Sun
Gorillaz Sound System
Grace Jones
Groove Armada
Hot Chip
Kasabian
Kings of Convenience
Klaxons
Mando Diao
Massive Attack
Matisyahu
Nas & Damian Marley
Pavement
Pearl Jam
Regina Spektor
Skunk Anansie
The Hives
Tinariwen
Tricky
Yeasayer
Vi r fyra som har kpt flygbiljett dit och tillbaka, en som ska kpa biljett nr han kommer hit samt tv stycken som kanske skulle ta bten dit. Vi drar dit ngon dag innan fr att fira fdelsedag och bor p hotell d sen ska vi sklart tlta p omrdet, bara att dra ihop en by d!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!