Citat:
Ursprungligen postat av obin_gam
Tycker det är förjävligt att man inte få se hela filmen på komersiella kanaler. och inte BARA för att vissa filmer har scener även efter eftertexterna som man isf missar helt.
Jag vill se hela filmen och är den bra vill jag även se vilka som gjort den bra. Även på bio sitter jag kvar tills eftertexterna är slut. Har jag betalat hela ett hundra kronor ska jag fan i mig se h e l a filmen.
Äntligen någon annan som mig!