Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-05-12, 07:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sessovic
Seriöst, hur länge ska han tiga om sin dotter?
En ”lite” sen reply.. Men nu blev jag nyfiken. Har Guidetti en hemlig dotter eller ngt?
Citera
2021-05-12, 08:52
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
En ”lite” sen reply.. Men nu blev jag nyfiken. Har Guidetti en hemlig dotter eller ngt?
Japp, han har en dotter i USA efter en otrohetsaffär för typ 10 år sedan. Jävla kryp som inte gör rätt för sig.
Han är otroligt pinsam och jag undrar om han kan lida av någon lättare form av förståndshandikapp?
Bra fotbollsspelare är han inte heller.
Citera
2021-05-12, 18:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
Japp, han har en dotter i USA efter en otrohetsaffär för typ 10 år sedan. Jävla kryp som inte gör rätt för sig.
Han är otroligt pinsam och jag undrar om han kan lida av någon lättare form av förståndshandikapp?
Bra fotbollsspelare är han inte heller.
Hmm..

Kände inte till den här storyn öht, men har nu läst igenom ett par sidor i tråden. Måste säga att hela den här historien låter tveksam.

Men jag minns mkt väl en liknande historia från Norge, där en kvinna hävdade att den norska f.d. fotbollsspelaren John Carew var pappan till hennes son. Minns att det blev en massa skriverier i norsk media om detta på den tiden (Jobbade i Norge när detta pågick), och det slutade med att Carew blev tvungen att ta DNA test. DNA testet visade att Careq var pappan.

Men det finns dock många liknande saker där det har visat sig att den anklagade inte är fadern till den eller den ungen.
Citera
2021-05-12, 19:26
Medlem
TheCryptKeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hmm..

Kände inte till den här storyn öht, men har nu läst igenom ett par sidor i tråden. Måste säga att hela den här historien låter tveksam.

Men jag minns mkt väl en liknande historia från Norge, där en kvinna hävdade att den norska f.d. fotbollsspelaren John Carew var pappan till hennes son. Minns att det blev en massa skriverier i norsk media om detta på den tiden (Jobbade i Norge när detta pågick), och det slutade med att Carew blev tvungen att ta DNA test. DNA testet visade att Careq var pappan.

Men det finns dock många liknande saker där det har visat sig att den anklagade inte är fadern till den eller den ungen.
Har du sett en bild på den påstådda dottern i USA?
Då hade du förstått varför folk här i tråden är övertygade om hans faderskap.
Dotterns moders instagramkonto är länkat i denna tråd tidigare, om du vill se för dig själv.
Citera
2021-05-12, 19:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Dotterns moders instagramkonto är länkat i denna tråd tidigare, om du vill se för dig själv.
Ja, jag såg en bild av den påstådda dottern till Guidetti. Vissa likheter finns det säkert, men jag kan inte se några klara likheter.

Jag vet naturligtvis inte, men jag ställer mig tveksam till den här storyn.
Citera
2021-05-12, 20:00
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Kan du länka ig-kontot där man kan se Guidettis förlorade dotter?
Citera
2021-05-13, 23:04
Medlem
Mamman heter bre_xoxo på Instagram. Dottern har en egen Instagram och hon har försökt skriva till sin pappa själv, han läste men svarade inte.
Citera
2022-01-06, 12:25
Medlem
Hur hade han stått sig i Allsvenskan tror ni, ifall han hade gått till exempelvis AIK? Hade han kunnat hålla samma nivå som Goitom?
Citera
2022-01-06, 14:12
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sessovic
Idag fyller Guidettis dotter som han förnekar 10år!!

I mammans bio på instagram, så har hon skrivit typ " Guidetti-Reck = Mini me. "

Att inte Guidetti tar sitt ansvar..
Citera
2022-01-07, 20:32
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Hur hade han stått sig i Allsvenskan tror ni, ifall han hade gått till exempelvis AIK? Hade han kunnat hålla samma nivå som Goitom?

Guidetti är skitdålig så han platsar i AIK
Citera
2022-01-14, 01:07
Medlem
https://mobile.twitter.com/HENRlX/status/1481740214334808064
Citera
2022-01-15, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dick Voodoo
https://mobile.twitter.com/HENRlX/status/1481740214334808064

Så det påstås att John Guidetti har en hemlig dotter i USA? Det kanske är sant.. Samtidigt är det väl lite problematiskt att sprida sådana uppgifter helt utan bevis förutom en människas påstående?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in