2004-02-23, 00:16
Medlem
ÄlskaMigs avatar
har stuvat i mig 12 treo comp i brist på nsaker att göra. nu är det som om jag är helt bedövad. visst det är ju smärtstillande men fungerar det verkligen så här? jag sitter och pillar på mitt ben (ben ser rätt coolt ut btw) men jag känner inget alls nästan, lite kittlande känsla bara.
Citera
2004-02-23, 00:42
Medlem
Berberines avatar
eh, rätta mig om jag har fel men är inte 12 st. lite väl mkt???
var försiktig med den där acetylcalisylsyran eller vad den nu än heter... Är inte nyttigt i stora mängder..

Fast det kan ju alltid vara kul att vara lite bedövad då och då
bara du mår väl så
Citera
2004-02-23, 20:03
Medlem
Ratzoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
har stuvat i mig 12 treo comp i brist på nsaker att göra. nu är det som om jag är helt bedövad. visst det är ju smärtstillande men fungerar det verkligen så här? jag sitter och pillar på mitt ben (ben ser rätt coolt ut btw) men jag känner inget alls nästan, lite kittlande känsla bara.
--------------------
Äter du några andra mediciner? Ex antidepressiva (Fontex, Seroxat m fl) för dom blockerar HELT den gossiga effekten av kodein. Dom blockerar den välsignade CYP 2D6). Bara så du vet....
.---------------------
Citera
2004-02-23, 20:19
Medlem
chicos avatar
Citat:

Det var en märklig sysselsättning du skaffat dig. Är det inte bättre att lära sig knyppla?

Chico
Citera
2004-02-23, 22:15
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratzoo
--------------------
Äter du några andra mediciner? Ex antidepressiva (Fontex, Seroxat m fl) för dom blockerar HELT den gossiga effekten av kodein. Dom blockerar den välsignade CYP 2D6). Bara så du vet....
.---------------------
jo d gör jag. antidepp och bezo. blev bara trött men som sagt helt sjukt bedövad. vaknade i morse och trodde jag skulle krypa ner i avloppet av smärtor, tog då 3 treo comp, hjälpte inte ett dugg.

Citat:
Ursprungligen postat av chico
Det var en märklig sysselsättning du skaffat dig. Är det inte bättre att lära sig knyppla?

Chico
om du skulle se alla de halsdukar och ÖVERKAST jag virkat...
Citera
2004-02-24, 15:28
Medlem
Citat:
jo d gör jag. antidepp och bezo. blev bara trött men som sagt helt sjukt bedövad. vaknade i morse och trodde jag skulle krypa ner i avloppet av smärtor, tog då 3 treo comp, hjälpte inte ett dugg.

om du skulle se alla de halsdukar och ÖVERKAST jag virkat...

Jag antar att du behöver någon annan form av hjälp...
Citera
2004-02-24, 18:51
Medlem
Kodein har aldrig fungerat bedövande för mig. Som smärtstillare fungerar det men det jag har aldrig blivit bedövad.
Citera
2004-02-24, 19:32
Bannlyst
Du lär ju inte behöva skita dom närmsta dagarna, konstigt att du inte fick fett med magsmärtor. det är verkligen inte bra att smälla i sig så många.
Citera
2004-02-24, 21:24
Medlem
Afonsos avatar
Som sagt... 6 (!!) gram acetylsalicylsyra är inte snällt för magen samt att 360mg kodein kommer göra att tarmrörelserna helt avstannar för en ansenlig tid framåt... Lägg till 600mg koffein till din 49kg tunga kropp..

Why?
Citera
2004-02-24, 21:33
Medlem
ÄlskaMigs avatar
kan meddela att jag bajsat utan problem, och inga magsmärtor. Jag har aldrig upplevt den här bedövade känslan tidigare heller men tror inte att jag satt i mig 12 st tidigare. Varför frågar du afonso; tja skulle se vad som hände.
Citera
2004-03-19, 11:16
Medlem
Alalones avatar
Treo comp är "tjejknark"

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in