• 4
  • 5
2010-03-19, 09:27
Medlem
Kamelen Berts avatar
Hur går det med gruppen? Har kollat in lite då och då men det är bara 86 tusen medlemmar än så länge. Vägrar gå med själv då jag vet vad som kommer hända
Citera
2010-03-19, 10:54
Medlem
Carlozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelen Bert
Hur går det med gruppen? Har kollat in lite då och då men det är bara 86 tusen medlemmar än så länge. Vägrar gå med själv då jag vet vad som kommer hända

Och exakt vad kommer att hända ifall du går med i gruppen?
Citera
2010-03-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
Och exakt vad kommer att hända ifall du går med i gruppen?

Han vill nog inte gå med i gruppen då dom förmodligen kommer byta namn till "pedofilers rätt i samhället" eller något..
Citera
2010-03-25, 19:35
Medlem
Thebabblarns avatar
hon har tagit bort sin profil och utlottning sida på facebook.

inte så oväntat , men vad hände. nån som vann?
Citera
2010-03-27, 18:57
Medlem
Detta var en fake-grupp. Om ni går in och kollar på gruppet har de inte ändrat namnet, men däremot ändrat beskrivningen.
Citat:
"Jag och mina medlemmar på PRIS (Pedofilers Rätt i Samhället) beslutade igår kväll vem som vinner lägenheten.

Det är med en stor glädje jag nu medger att min gamla kompis och mentor Anders "Ekan" Eklund vinner min lägenhet i Thailand.

Han har visat mig en mycket unik affärsidé där Ekan har planerat att öppna upp en barnbordell i Bangkok.
Som många redan vet har vissa pedofiler inklusive Anders stor passion att ha sex med avlidna barn.
Därför ska kunden som besöker Anders bordell ha chansen att välja mellan döda och levande barn.
Barnen som kunden väljer att förgripa sig på. Kommer vara avrättade på ett humant sätt utan lidande (enligt §11 läs: PRIS handbok upplaga 7 sid 36)
Denna tjänst kommer självklart kosta extra. Men vi har märkt att på senare tid har det blivit mycket populärt bland sexturister i Thailand.
På detta geniala sätt tjänar alla på det. Pedofilerna slipper hamna i fängelse och hamna i ett utanförskap i samhället. Samtidigt som barnen slipper bemöta en våldsam död utan en professionell avrättare.
Detta är något vi på PRIS strävar efter. Därför anser vi att Anders är personen som ska ta över lägenheten. Så fort Anders blivit frisläppt från norrtäljeanstalten väntar en summa på 100 000 så att han kan starta upp sin verksamhet, sponsrad av oss på Aftonbladet."
Citera
2010-03-28, 10:04
Medlem
Thebabblarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plecto
Detta var en fake-grupp. Om ni går in och kollar på gruppet har de inte ändrat namnet, men däremot ändrat beskrivningen.

okej, dom flesta inklusive jag visste ju att det var skumt . men undrar varför den "lotta jacobsen" hade så många vänner i bolivia på vänlistan. jag mejlade några på svenskar påvänlistan redan i början, men dom visste vem hon/han var.

är det verkligen han/hon är i början av tråden här som gjorde det?
Citera
2010-04-12, 23:31
Medlem
Mackss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thebabblarn
okej, dom flesta inklusive jag visste ju att det var skumt . men undrar varför den "lotta jacobsen" hade så många vänner i bolivia på vänlistan. jag mejlade några på svenskar påvänlistan redan i början, men dom visste vem hon/han var.

är det verkligen han/hon är i början av tråden här som gjorde det?
Japp gruppen blev dock borttagen efter 10 min...
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in